Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor pris-enkeltmandsvirksomhed ca 200 bilag årligt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der der kan fortælle om ,hvad man kan forvente i revisor omkostninger, da jeg selv taster

alt ind i C5 og kun har ca 4 fakturaer om måneden men bruger revisor til momsregnskab og årsopgørelse.

Har haft firma siden 2000 men min nuværende revisor bliver dyrere og dyree og vi er ude i ca 15.000-20.000 årligt

Er desuden i tvivl om jeg kan nøjes med bogholder til momsregnskabet og så få lavet revision en gang årligt,ved årsafslutning

mange tak for hjælpen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

uden detaljer så ja - det lyder dyrt og ja du kan sagtens prøve med tilbud fra en helt almindelig bogholder hele året og muligvis tilmed også ved årsafslutning - der er mange gode bogholdere og regnskabsfirmaer

Stig Jakobsen,  konsulent
Accountman
+45 31104000 

er ganske aktiv herinde og virker helt OK

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

mange tak for henvisningen.

Det er vigtig for mig at understrege, at Accountman ikke har godkendte eller autoriserede revisorer tilknyttet. For selskaber som har brug for revision, så har vi naturligvis samarbejdspartnere til dette.

Denne opgave kan vi sagtens klare og er naturligvis glade for at kunne give et tilbud på.

Jeg håber derfor, at trådstarter vil kontakte os på info@accountman.dk eller telefon 31104000.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor prøver du ikke en af de dersens tre tilbud services der er over det hele nu om dage? :) Så kan du måske få en idé om prislejet? Agera.dk, Juf.dk etc? 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Diemar:

Hvorfor prøver du ikke en af de dersens tre tilbud services der er over det hele nu om dage? :) Så kan du måske få en idé om prislejet? Agera.dk, Juf.dk etc? 

Kan klart anbefales!

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

tak for de hurtige og gode svar,

jo jeg har også bedt om de 3 tilbud, og vil også lige tjeke med dem der skriver her.

mange tak mvh Joan

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)