Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ønsker penge, hvilken virksomhed ska jeg kast mig ud i ,

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

At starte som selvstændig er altid en chance at tage.

Nu nævner selv privat rengøring og at dit/dine knæer er slidt. Selv om du nok godt kunne hente en skilling på privat rengøring, selv om der er mange om buddet, så er det værd at overveje om knæet kan holde til det? Det er meget fysisk krævende, især for benene og hænder.

Kan du tilbyde noget unikt inde for IT verden? Ellers er det også et sted hvor der er hårdt at starte ud, hvis man ønske hurtige penge.

Kig ind ad, har du en super god ide, som du mener kunne blive en succes. Hvad skal der til? Tid? Penge? resurser? Har du alt hvad der skal til? Ellers lav en plan og gå i gang :)

Venlig hilsen
Henrik

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ASP.NET:
Jeg havde selv i tankerne at tilbyde privatrengøring, havemand service, vinduespolering. Men jeg kan godt se det bedre betale sig at udbyde en service. Jeg bor 5 minutter fra Hellerup, Gentofte ....5 minutter fra folk som har råd til vinduespolering.

Jeg mangler at få pudset vinduer og bor i Hellerup, du skal være velkommen til at komme med et godt tilbud :-)

Men det sagt, så ville jeg anbefale dig et job i it-branchen, lige nu er der kolossal mangel på it-folk og det har drevet lønningerne i vejret.

Hvis du ikke er klar nu, vil jeg anbefale dig at tage f.eks. en datamatiker måske på aftenskole.

Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Jeg mangler at få pudset

Ja nogle mangler at få pudset :-) 

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)