Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af cocktailbar

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står med en drøm, om at åbne min egen cocktailbar. Nogle erfaringer? Tips og råd? Jeg ved godt at man skal være 25 år for at få alkoholbevilling, derfor vil der gå et par år før jeg kan starte. Men det skader ikke, at allerde begynde at lave planer :)

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være noget stort noget? eller mere noget lille hyggelig cocktailbar? 

Det vigtigste er at finde en god leverandør af alkohold som ikke er for dyrt, så er det rette sted vigtigt. 

Hvis der er for stor konkurrence skal du have et godt koncept til tiltrækker folk. 

Mht cocktails, hellere have få som du er mega seje til at lave end mange som smager som alle andres :)

bare hurtige tanker herfra :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Marienlyst
Tilmeldt 24. Apr 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en spaendende droem

Jeg fik selv hjaelp og sparede mange penge her på denne hjemmeside dokumentdoktoren.dk, der skal www foran

Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool! Mange tak! Den tjekker jeg lige ud! :)

Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare noget småt! Stille og roligt sted! Og har fundet på et koncept, som jeg tror kan lokke en del! :)
Men ja, god ide! Med få cocktails som smager fantastisk, end 1000 dårlige!
Mange tak for svar!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du har et par aar foer du kan aabne saa har du jo god tid til at lave en grundig og god forretningsplan.

hvis du har en ide om hvor du kunne tænke dig at din nye bar skulle være kan du prove at finde ud af hvad det koster at leje/kobe lokaler i det omraade.

Finde ud af hvad alle dine omkostninger vil være pr mdr. husleje, el, løn etc..og engangs belob for at start op.

Indretning, osv.. Du kan sikkert lave en hyggelig bar med genbrugs mobler, lænestsole, sofaer  og spare nogen penge der.

Lave dit menu kort nu, finde ud af hvad det koster dig at lave hver cocktail og gaar rundt til de andre cocktails bar og se hvad de laver af cocktails og hvad de tager for dem.

Jeg vile sætte mig i et hjørne i nogen af disse andre cocktails bar og holde  øje med hvor mange cocktails de sælger paa en aften og til hvor mange kunder.

Gaa ned i hver detaile, held og lykke

Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert nogle råd jeg vil putte på min "to do" liste!! 

Mange mange tak! :)

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mangler en partner in crime så sig til... projektet lyder spændende, og jeg har mange brugbare færdigheder indenfor det område :) Jeg er 26 år, og så kan man da sige alkoholbevillingen er mulig ;)

Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha cool. Jamen vil jeg da helt sikkert! Kan du ikke finde mig på facebook, og lige forklare hvilke erfaringer du har? Men alderen er jo perfekt mht alkoholbevilling :)

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Se undet andet mappen på facebook :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)