Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev det Nytår igen ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik den her mail idag, må sige at det her år gik lidt hurtigere end jeg havde regnet med Skype-BigSmile

Kære Nem ID bruger,

Vi vil gerne starte med at ønske dig godt nytår, og vi håber, at alle dine ønsker går i opfyldelse.

Desværre starter året ikke altid godt. Uheldigvis oplevede vi DDoS angreb sidste nat, og hele systemet gik ned i omkring 3 timer, som du måske bemærkede. Vi arbejdede så hurtigt, som vi kunne, for at ordne dette, og på nuværende tidspunkt kører alle systemer uden afbrydelser.

Men der var nogle konti, som blev kompromitteret, og din er en af dem. Vi beder dig derfor venligst om at klikke på linket forneden og indtaste dine NemID adgangsoplysninger og uploade et billede af NEM-ID nøglekort (alle koder skal være synlige) for at gendanne adgang til din konto.

Klikk her

Hvis du ikke gør dette, vil vi blokere din konto og du vil skulle vente 3 til 4 uger på, at vi sender dig en ny nøglekort.

Med venlige hilsner,
Theresa Sorensen

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg fik samme besked, men jeg var heldigvis hurtig nok til at sende alle oplysningerne til dem, så nu virker mit NEM ID uden problemer ;-)

God dag
Mvh Lasse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)