Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg skal have lavet en webshop hurtig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Fra  M. Nørgaard Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil meget gerne selv designe hjemmesiden, men det tøj jeg skal sælge skal jeg have fundet en leverandør.

en der kan hjælpe både med at finde en god leverandør, og hjælpe med hvordan jeg lave hjemmesiden? 

Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathilde

Jeg kan forstå, at du selv ønsker at lave en hjemmeside. Til dette kan jeg anbefale dig www.wix.com. Wix er et yderst simpelt redskab og byder på mange muligheder. Jeg har selv benyttet Wix op til flere lejligheder.

Du kan eventuelt se linket herunder, hvor andre deler deres meninger og anbefalinger.

https://dk.trustpilot.com/review/www.wix.com

Et alternativ til wix kunne være http://www.mono.net/da. Dog har jeg ingen erfaring med dette, men har hørt godt om det.

Med venlig hilsen

Frederik

Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Fra  M. Nørgaard Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak frederik.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

På Alibaba.com kan du finde producenter i Kina. Hvis du selv vil designe tøjet, skal én af dine krav være OEM. Der er for ikke længe siden kommet en funktion på Alibaba, hvor du kan efterspørge leverandører baseret på dine krav. På den måde kan du få skræddersyet en aftale uden at tage kontakt til flere hundrede forskellige producenter. 

I forhold til hjemmesiden kan jeg anbefale Shopify og WooCommerce. På themeforest.net kan du finde en masse templates, hvis du vælger at gå med Wordpress + WooCommerce. 

(Hvis du ingen erfaring har med hjemmesider i det hele taget, vil jeg anbefale dig Shopify/Shoporama, så du bare kan komme igang med at sælge nogle produkter)

Modsat ovenstående, er det sidste jeg vil anbefale dig, Wix. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)