Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Helskostbutik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at starte min egen helsekostbutik i Kbh.

Jeg har lokaliseret et område der ikke har den store konkurrence i dette felt, andet end en enkelt anden butik. Denne er dog meget lille og med en anden tilgang til helsekost end jeg tænker mig.

Jeg kan se at behovet er der i nærområdet, for en butik der udbyder gode økologiske og biodynamiske varer. Jeg vil i første omgang holde mig fra ferske varer til jeg får styr på butikkens drift, så primært kolonial, skønhed/personlig pleje samt frostvarer. På sigt skal der dog friske grøntsager og frugt ind over og noget samarbejde med lokale leverandører på kød og mejeri.

Jeg kunne dog godt tænke mig ikke at skulle opfinde den dybe tallerken her, og søger en måde at skaffe mig nogle basisoplysninger på. Dét vedrørende produktudbud, sæson udsving, kundegrupper, bemanding, markedsføring og andet.

Jeg har forsøgt at spørge mig lidt frem i andre helsekostbutikker der ligger langt fra hvor jeg ønsker at starte. Men naturligt nok ikke meget hjælp der ;-)

Er der nogle der kender til undersøgelser/skoleopgaver eller andet der kan have undersøgt lidt på dette område? Eller sidder der mon nogle inde med en hjælpende mulighed?

Nogle der kender til franchise muligheder som kunne være svaret på min drøm?

Al hjælp er velkommen :-)

Birgitte

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)