Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handle på alibaba.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg søger nogle varer udenfor EU, er der nogle der har Erfaring med alibaba.

Kan jeg handle der og er der noget jeg skal hold øje med m.m.

Er der nogle der har prøvet at handle på alibaba.

Jette

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jette,

Jeg ville kun ligge en lille bestilling, den første gang, hvis jeg var dig? :) På den måde sikrer du dig selv en lille smule, i det mindste...?

Vh. Deniz

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bestilt et par enkelte t-shirts der fra, og nogle har været ok kvalitet, mens de fleste har været meget tynde i kvaliteten og med en del løse sytråde. I øvrigt sidder der som ofte labels i nakken på tøjet med kinesisk tekst. Jeg tror mere det er et minus end et plus, hvis du skal sælge det her hjemme. Jeg har også købt et par tasker, som har været i god kvalitet. Men prøv med få varer i starten, så du ikke mister for mange penge, hvis kvaliteten er dårlig.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, det jeg søger er miljøvenlige produkter som silikone produkter, jeg kan se jeg kan bestille 2 ting derover 100 stk  og den anden ting er 500 stk. Ved ikke om det er for meget og det er kun 2 produkter første gang.

Jette

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, tak for dit svar, som du sikker kan se længere nede, så er det kun 2 produkter, jeg vil gerne vil have til at starte med.

Jeg har nok produkter på min webshop.

Jette

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alibaba er kinesisk ejet og 2/3 af virksomhederne er fra Kina. Alibaba er kun en platform hvor andre firmaer tilmelder deres varer til at blive vist frem.

Hvis der er 100000 firmaer er der sikkert også 1000 der blot prøver at bedrage dig, alibaba smider dem ud når de ser dem!!! Men firmaerne skal kun overholde kina regler for at kunne handle, det er ikke godt nok for dig.

Du kan hjælpe dig selv på flere måder:

1) køb kun varer af godkendte leverandører (alibaba bevis)

2) bestil en prøve før du sender mange penge.

3) Køb varer af ikke kinesiske butikker

Husk det er dig der er grossist nu!! Du har ansvar for at det ikke er kopivarer, der ikke er brugt ulovlige stoffer i produktet, der ikke er brugt børnearbejde, hvis ikke varen overholder danske regler får du taget alt i tolden!!!

Jeg tror ikke på at kinesisk tøj generelt overholder danske regler for videresalg!!! Og modellerne er i øvrigt alt for små...

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld kom til at mixe dit indlæg med et om garn, ser nu du vil sælge silicone, det kender jeg ikke så meget til...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jette:
det jeg søger er miljøvenlige produkter som silikone produkter

Hvis du vil købe miljøvenligt fra Kina så skal du næsten selv være på fabrikken for at følge produktionen. Du kan evt. finde en leverandør i europa som har de nødvendige certifikater og som kan stå inde for kvaliteten. Derved sparer du også penge i told som vil komme på ved import fra Kina.

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, det jeg vil købe er wine glass silicone grip coaster  og  Spruce Silicone Wine Glass/ Cups, Set of 2 derover,  jeg kan jo bestille nogle prøver først og bede om nogle et bevis m.m.

Vh

 Jette

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)