Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omkostninger til programmering af website? og i hvilket "sprog" skal det programmeres og hvorfor?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Carsten, tak Thomas.

Jeg tænker det vil være en god idé at lære bare den mindste smule HTML og CSS, så jeg også bedre kan bedømme andres kompetencer inden for området. Herefter kan jeg finde nogle der kan tage ordentligt fat.

Vh. Rune

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rimelig erfaring med Polen - dog ikke bedre end at det kræver en fandes hård indsats i at få dem 100% beskræftiget, ellers får du ikke maksimalt udbytte for dine penge. Jeg har efter et par års hårdt arbejde, fundet en lille håndfuld firmaer jeg bruger, som jeg ved jeg kan stole på - men jeg har sat dem i system, og har forskellige måder at holde dem op på kvalitet og deadlines. Det kræver hård erfaring, at få styr på det. Find evt danske projekt ledere, som har erfaringen med at styre dem - det kan som regel godt betale sig - specielt når man er oppe i lidt størrelse. 

Jamen med Indien, gik alt praktisk talt galt alle gangene.. Tingene kom tilbage - og de sagde det var "DONE", men kun 10-60% af det var udført og meget sølle udført. 

@Peter

Korrekt Peter, når noget er nemt - så er der mange klamphuggere. Dog vil jeg også mene at hvis man forstår at finde de rette programmøre, at det er der du får bedst value for money.. Hvis du bare stiller krav om framework, eller generelt brug af objektorienteret programmering, og man styrer dem pisse hårdt via ticket (enten Redmine eller Basecamp), så kommer man sgu temmeligt langt for nogle tusinde dollars - ihvertfald i de projekter jeg typisk arbejder med. 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)