Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg købe reklame?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil meget gerne købe reklame til min webshop, der sælger elektroniksager.

Hvor skal jeg lede?

Tak på forhånd.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan jo evt. tilbyde affiliate - på den måde kan du måske bedre styre dine udgifter/indtægter.

Du betaler kun for salg..   mens du ved bannerreklamer typisk betaler for visninger - uden at du nødvendigvis får salg ud af det.

Partner Ads kunne være et sted at starte.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Affiliate er også det første jeg ville kaste mig over. Derudover kan adwords, facebook, twitter og evt. pricerunner annoncering prøves. Synes effekten er meget svingende, alt afhængig af produkt og hvilket segment man ønsker at henvende sig til. 

Noget jeg i øjeblikket selv overvejer at kigge nærmere på et Google Shopping. 

Så der er mange muligheder. Synes i stor grad det handler om kundegruppen. Sælger du ex. primært til erhverv? Sælger du "dagligdags" elektronik som alle kan bruge, eller er det meget niche-prægede produkter? Osv. osv. 

Men affiliate ville jeg også anbefale at kigge på som noget af det første :) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft rigtig gode erfaringer med Google AdWords, både i eget regi, men også i kunders. Det gode ved AdWords er at du rammer et behov som du ved målgruppen har, da de søger aktivt efter det. Endvidere betaler du kun pr. klik, og kan selv bestemme omfang mm. Hvis din webshop er optimeret til at kunne præsterer, og ramme målgruppen, så er Google AdWords lige dig. 

Du kan få en gratis rabatkode på 600 kr. her: http://ivaekst.dk/google-adwords

Hvis du vil have lidt hjælp til at komme godt i gang med AdWords skal du være velkommen til at kontakte mig :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)