Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Live chat for råd til iværksætter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 


Jeg vil høre om der er nogle frivillige, som ville hjælpe mig med nogle spørgsmål omkring virksomhed, skat og moms osv. Jeg vil helst tage det over chat, da jeg har erfaret at disse indlæg ikke giver en fyldestgørende besvarelse. Er der nogle derude der ville bruge nogle minutter på mig? :)

Ellers er nogle af spørgsmålene her:

Hvis jeg har et overskud i min virksomhed (som på nuværende tidspunkt er registreret som en enkeltmandsvirksomhed), kan jeg på en måde gør at jeg på lovligvis ikke betaler skat. Ligesom at jeg i et selskab kan vælge ikke at udbetale pengene til mig selv? Da jeg de første år ikke selv skal bruge pengene, men udelukkende bruge dem til at udvikle min virksomhed, så det ville være meningsløst at betale skat for penge der ellers kunne udvikle virsomheden.


mht. Moms, hvis jeg importerer varer fra kina(f.eks. 100 enheder). Jeg antager at jeg 2 måneder efter modtagelse (og dermed har betalt moms) får ødelagt 10 enheder. Kan momsen der er betalt for disse 10 enheder trækkes fra skat?. 

Når jeg starter en APS og smider 50.000kr ind som krævet, kan jeg bruge de 50.000kr eller bliver disse låst?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)