Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS Gateway med mulighed for at modtagerne kan pause for modtagelse af SMS'er - Søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen som kender til en SMS gateway udbyder, som tilbyder at modtagerne kan respondere på udsendte SMS'er med fx ordet "pause", hvorved modtageren flyttes til inaktiv liste i fx. 2 måneder?

Spørg endelig, hvis det ingen mening giver

Fra Taastrup
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Altså jeg tænker at det skal ske i dit backend at brugeren "pauses".

En gateway udsender det du beder den om og vidresender det som kommer ind ... derfor er det vel dit system som skal pause når der kommer en "pause" besked ind. Jeg kan ikke forestille mig at gateway har dette. Så skulle de have en funktion som pauser beskeder netop fra dig til netop nr X .... De kan jo ikke pause alle beskeder til nummret for sæt nu de også skal sende en "tandlæge huske besked" eller andet for en anden service end din.

Håber det gir mening

/Jan

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Flex Page ApS Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg har sendt dig en PM. :) 


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Kan godt følge dig, og ja det skal ske i backend.

Men dem der udbyder en sms gateway har et kontrolpanel, jeg kan logge ind på, og derfra styre mine lister, afsendelser m.m.

Så det er egentlig en feature til gateway'en ligesom timede sms'er, påmindelses sms'er, afstemninger og hvad de nu ellers tilbyder.

Jeg har fundet mange udbydere, men ingen af dem har den funktion.

Egentlig en smule underligt, da jeg godt kunne se at en pause-funktion havde en berettigelse, fremfor afmelde-funktionen, hvor man som virksomhed mister kunden 100%.

Hvis man gav modtageren muligheden for at pause for modtagelsen af nyheder, tilbud med mere, så kunne det være at man kunne bibeholde flere brugere som midlertidigt ikke så noget behov modtage sms'er, men som reelt bliver tvunget til at afmelde sig 100% for at slippe.

Egentlig også meget sjovt at selvom mange af dem pointerer, at de kører en egenudviklet og stabil platform, så er der ikke synderlig forskel i udvalget af tilbudte features. 

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)