Hej. Jeg har lige kikket igennem Dinero feautures, og det virker meget brugervenligt og smart. Men jeg kan ikke umiddelbart se, om Dinero også kan bogføre andet end fakturaer. Altså modtagne betalinger via kontanter, webshop, kortterminal, mobilpay? Nogen, der har erfaringer?
Nå, tak for svar, så ikke noget at være bange for der kan jeg forstå! Skal man så typisk indtaste hver transaktion, eller er der smartere måder? Evt link til sted hvor jeg kan læse mere?
Jeg kan forstå at webfreelanceren tilbyder en hjælp til at få det hele til at fungere som en drøm, men det jeg efterlyser er hvad jeg har af muligheder med Dinero som direkte kunde s.a.s. uden mellemhænder, så jeg står stadig på bar bund. Har en løsning som fungerer fint pt, så vil kun skifte til Dinero hvis jeg kan se gode grunde til det, derfor efterlyser jeg noget info.
hvorfor tester du ikke bare selv Dinero i gratis versionen. Selve programmet har du adgang til der. Jeg tror hver forretning kan være speciel og det bedste er at du , eller den der bogfører for dig, tester Dinero selv i gratis versionen - leger med den helt enkelt
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
I og for sig, ja. Men med fuld blæs i forretningen er tiden en kostbar ressource, og mit konto med kostbar "legetid" vil jeg ikke bruge på bogføring! (Er det ikke dybest set det, Dinero handler om?) Jeg forventer at kunne se en specifikation af hvad produktet kan og ikke kan, en beskrivelse af hvordan det fungerer, samt gerne hvad brugere med tilsvarende behov mener. ved en første hurtig orientering kunne jeg ikke få besvaret dette, og derfor stiller jeg spørgsmålet i dette forum Hvis jeg på basis af hvad jeg får at vide kan tro at Dinero er den rette løsning for mig, så vil det give mening at teste som du siger, men først da.
Tak Karsten, for orientering. Indtil nu har jeg haft meget primitive systemer, hvilket jeg faktisk tror at har været det mest effektive & arbejdsbesparende, og helt gratis i øvrigt. Men det er som om forretningen i øjeblikket har en smule vokseværk. Derfor er jeg på udkik efter et system der har potentiale til "det hele" inkl. ting som kundekartotek, lønsedler, lagerstyring, you name it... Er mon e-conomics det stærkeste bud, eller er der andre og stærkere? Når vi holder os i prisniveau 2-3000 kr/år. OK hvis man senere skal betale mere for udvidelser osv, men jeg vi ikke starte op på noget der er dyrt i forhold til hvad man reelt bruger det til, jeg mener at det vigtige for mig er, at der er potentiale i det, så man ikke står med håret i postkassen om 2 år. Og det skal naturligvis være et på alle måder sikkert system.