Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, har brug for et råd vedr varer fra Kina.....

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg står med et problem, da jeg ikke har fået de varer fra en, der bor i Kina, der bare trækker tiden ud, da velkommen tilbød sin hjælp herinde på Amino i midt januar måned, da nogle havde herind sagde min webshop trængte til en make- over.

Derefter tilbød person sin hjælp og min webshop blev som jeg havde ønsket mig, men problemet er så at jeg hoppet på vognen, da velkommen spurgte om vi skulle være partner sammen om en ny webshop, som skulle betale her og nu.

Jeg sagde, at jeg godt ville vente, men han blev ved med at presse m.m. og han kunne godt nok tale for sin sag, men nu hvor jeg har betalt for min egen webshop og derefter for de varer, der skulle ind på min og den anden webshop sammen og  har han lavet webshoppen ikke helt færdigt, men vareren har jeg ikke fået, da jeg har betalt forude. Men der dukker hele tiden nye undskyldninger op og jeg har kunder der venter på nogle af de varer fra Kina.

Jeg kan se at velkommen er herinde på Amino ny og næ og tilbyder sin hjælp med at lave webshop og tilbyder webshop til andre....  Jeg regner ikke med at få de varer fra Kina, vil jeg hører om der er nogle herinde der kender dette firma fra Kina, da jeg er blevet snydt nogle gange indtil nu!

Firma har et links : http://members.dk.focalprice.com/Account/Register er det noget som I kender til og er det et firma, jeg kan handle med, da trustpilot ikke har noget på det firma.

Jette :-(

 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Trustpilot ?? det er en ren afpresningsmaskine :-) glem alt om dem, de lever af at firmaer betaler dem for at slette dårlige anmedelser på netop trustpilot :-)

Det er selvfølgelig en kedeligt sag, men du fortæller ikke noget om hvor længe som du har ventet?  

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, Jack.

Jeg har ventede på de varer siden 15. februar 2015. Men så kom der det ene i vejen o.s.v.

Jeg har mange penge på spil i det her og derfor er jeg lidt ked af det.

Jette.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du på nogen måde har betalt via noget escrow - eller paypal eller kreditkort-  så lav en claim omgående, både ud fra hjemmeside og Jacks indlæg må du indstille dig på svindel

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa John.

Jeg har betalt over Nordea og vi har kvittering på det. Når du skriver " Så lav en claim omgående, hvordan gør jeg det?

Jeg har Skype med ham og der er nok beviser der, men hvis det koster penge igen, er jeg nødt til at melde pas, for jeg synes det er hårdt nok i forvejen!

Kunderne er blevet træt af mig at vente på deres varer, synes godt nok, det er groft at tage ved næsen, håber I  er klar over han er på Amino, men det er ikke min penge, det går ud over næste gang.

Han har lavet min webshop færdigt, men ikke den anden helt færdigt og jeg mangler varer til dem begge to.

Jette

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du har betalt via bankoverførsel - så kan du formentlig ikke claime. Det kan du kun med kreditkort eller hvis det var via escrow (alibaba har en) eller paypal.

Alm bankoverførsel er normalt hel enkelt tabt. Jeg føler med dig - og jeg er totalt delt i forhold til at, "han er på amino" og så det at jeg ikke synes man skal hænge folk ud (som du virker klar over) Jeg ville dog nok beskrive det for support.amino.dk for at se om de der - ville fjerne brugeren, for det er da ikke holdbart, at vi er herinde sammen med nogen som - virker det til - snyder os

regn ikke med andet, end penge tabt og 0 varer hvis du har overført via alm bankoverførsel desværre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt nok som John siger, at pengene normalt er tabt når man laver en bank overførsel. Jeg handlede dog en del med spil-kontoer før i tiden, og jeg blev snydt engang for 1500,- engang. Der gik banken ind og trak pengene tilbage. Så hør din bank ad, det kan være at du er heldig trods alt.

Held og lykke.

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa John.

Da jeg ikke har nævn nogen navn på velkommen, er det ikke det sammen at hænge folk ud herinde, hvis navn er blevet nævnt kan jeg godt forstå det.

Jeg takker for hjælpen til alle.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)