Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere domæne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har købt to domænenavn og oprettet to sider hos Uno Euro. Begge gange har jeg betalt selve domænenavnet, 1 års webhotel som et oprettelsesgebyr på 15 Euro. Jeg har efterfølgende hørt, at hvis man i forvejen har en hjemmeside, behøver man ikke betale oprettelsesgebyr for side nr. 2. Er det rigtig?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Både og.

Hvis du tilkøber flere domæner til det samme webhotel, skal du ikke betale for oprettelsen af og abonnementsgebyr på et nyt webhotel.

Du skal til gengæld betale et oprettelsesgebyr på €8,75 for hvert domænenavn du vil have tilknyttet udover det oprindelige domænenanv, du bestilte til det oprindelige webhotel.

Der er i øvrigt ingen begrænsninger på hvor mange domæner du kan tilknytte. Den eneste grænse er pladsen på dit oprindelige webhotel.

Unoeuro skriver på deres hjemmeside under "Mulighed for flere domæner" på https://www.unoeuro.com/products.php at

Til hvert webhotel kan du tilkøbe flere domæner, så de kan dele pladsen på webserveren. Domænerne kan enten pege på roden af webhotellet eller være selvstændige. Der er ingen græænse for hvor mange domæner du kan tilknytte et webhotel.
Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Bjarke!

Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Argh, jeg forstår ikke helt hvad jeg skal. Når jeg har logget ind på min bruger i UnoEuro og valgt mit nye domænenavn, skal jeg så blot vælge 'Kun domæne' i stedet for 'webhotel og domæne'? Bliver det så automatisk tilknyttet mit tidligere webhotel?

Mvh

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du skal vælge "Kun domæne" og så angive din Unoeuro konto som køber. Så kan du efterfølgende logge ind og vælge "Tilvalg" under dit webhotel og herefter "Administrer tilknyttede domæner". Her kan du netop tilknytte et af dine købte domæner uden webhotel til dit eksisterende webhotel. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes!! I did it! :-)

Mange tak begge to!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)