Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bank kvittering

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Gitte Wangberg Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i super hjælpsomme mennesker herinde,

Kan jeg bruge en bank udskrift i mit regnskab hvis jeg f eks har købt noget jeg skal bruge i forbindelse med mit arbejde så som tøj , foder mm og ikke har kvitteringen men har et bankudtræk på mit dankort så man kan se hvor og hvornår pengene er brugt. Jeg har også en transport med brobizz fra fyn til Sjælland..skal jeg til hver enkelt tur skrive hvor jeg har været og hos hvem..

Gitte   HJÆLP

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bruge original kvittering for dit køb. Kvitteringen er mere udspecificeret end teksten på din bankkonto udskrift.

Jeg vil ikke mene at det er nødvendigt at skrive noget på kvitteringerne fra brobizz. Turens nødvendighed kan nok sandsynliggøres i din aktivitet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundet moms og andre detaljer, er det nødvendigt at du har en original bon/faltura. Enten må du forespørge en kopi af mistet bon/faltura hos virksomheden/virksomhederne og ellers er det sådan set "bare ærgerligt" :)

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Gitte Wangberg Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:
Grundet moms og andre detaljer, er det nødvendigt at du har en original bon/faltura. Enten må du forespørge en kopi af mistet bon/faltura hos virksomheden/virksomhederne og ellers er det sådan set "bare ærgerligt" :)

Enig - det er jo købets indhold der afgør fradraget for momsen - og om det egenligt kan være en virksomheds udgift. 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik: Visse varer, såsom frimærker, er jo momsfrie og det kan derfor hurtigt blive noget vurderingsarbejde, hvis man skulle vurdere ud fra en kontoudskrift :)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:
Jannik: Visse varer, såsom frimærker, er jo momsfrie og det kan derfor hurtigt blive noget vurderingsarbejde, hvis man skulle vurdere ud fra en kontoudskrift :)

Fulkommen enig. Hvis tøjet kan bruges privat, kan det jo heller ikke få moms fradraget (mig bekendt) og mange andre relateret scenarier. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er helt enige ;)

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Gitte Wangberg Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

det er en enkeltmands virksomhed ..hva' er VSO..jeg sælger forsikringer  og har en del transport rundt til dyrlæger der holder aftenarr. for deres kunder og så kører jeg ud og holder et lille foredrag omkring sygeforsikringer til dyr og får provision af det efterfølgende salg

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)