Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Faktura på noget jeg ikke har bestilt.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:
med kvittering for a posten har lagt brevet i postkassen

Rent lovmæssigt er en kopi af afsendt brev dokumentation nok.

Mikkelverdun:
Burde jeg ikke være dækket meget godt ind?

Det er fint nok. Hører du mere så send et brev med henvisning til din indsigelse via e-mail.

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du skal være så bekymret. Så vidt jeg ved går de sjældent særlig langt.

Scammet går jo ud på, at virksomheder bare betaler. Gerne fordi den ene ikke ved, hvad den anden bestiller. Har faktisk aldrig hørt om nogle, hvor det er kommet til retslig inkasso. De kan sandsynligvis godt finde på, at sende dig en rykker eller 3, men det skulle undrer mig meget, hvis den kommer længere end det. Så skal de jo også selv til at bevise, at de faktisk har fået en ordre og har leveret et produkt, hvilket bliver noget svært.

De lever af, at folk betaler. Enten fordi de ikke ved, at der ikke er bestilt noget, eller fordi folk pr. definition er rigtig bange for at bliver hevet i retten.

Jeg ville bare slappe af hvis jeg var dig....sender de rykkere så henvis til allerede afsendt mail. på et eller andet tidspunkt giver de vel op.

Natasha

 

Tilmeldt 16. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Fra  VVS Mikkel Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Skide godt, jeg forholder mig roligt. 

Jeg har i hvert fald mit på det rene, så der er ikke så meget at komme efter :-) 

Tak for hjælpen!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)