Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekniske detaljer bag Windows Azure

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med et tilbud skal jeg kende en række detaljer bag Windows Azure. Er der nogle der har fingeren på pulsen med hvordan det er sat op teknisk med eks. redundans, oppetid m.m.?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

For virtuelle maskiner og services garanterer de en oppetid på 99,95 % hvis du har minimum to instanser

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lundgaard:
For virtuelle maskiner og services garanterer de en oppetid på 99,95 % hvis du har minimum to instanser

Tror ikke det 100% besvare @TS spørgsmål, men her et link til en del mere info..

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Udfordringen ved oppetids garantien, er at man skal havde to maskiner der kan lave failover før den gælder, som Nicolai også skriver. Det betyder at man typisk må undgå en SQL Server på VM løsning, fordi man ellers skal lave failover på sit datalag, hvilket er både besværligt og dyrt. Derfor er man lidt bundet til SQL Azure, hvilket betyder at man skal implementerer retry logik for sine database kald.

Hvis du har yderligere spørgsmål, vil jeg gerne prøve at besvare dem, KludeSprude har efterhånden kørt på Azure i en del år :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Hvis du har yderligere spørgsmål, vil jeg gerne prøve at besvare dem, KludeSprude har efterhånden kørt på Azure i en del år :-)

1000 tak Peter :) Jeg burde jo have tænkt på dig i første omgang - men hvis der kommer yderligere spørgsmål så vender jeg tilbage til dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)