Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste betalingsløsning til min webshop??

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg eftersøger den billigste betalingsløsning til min kommende wordpress webshop.

Jeg vil gerne have at kunderne skal kunne betale med de mest basale metoder som Mastercard, PayPal, Måske visa dankort, (hvis det ikke er for dyrt?)

Jeg er stadig lidt ny og prøver at regne sammen, hvor meget det vil koste for en webshop mdr./år.

Kender i til noget billigt, som opfylder mine krav og som fungerer? ;-).

Mvh Erik.

Tilmeldt 22. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange ordre forventer du pr måned?

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ali Hassan.

Jeg regner med meget meget få ordrer.

og har absolut ingen forventninger til min kommende webshop.

Kun måske 1 om dagen dvs. omkring de 30 stk pr. Måned.

Mvh. Erik.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Eriksam:

Hej Ali Hassan.

Jeg regner med meget meget få ordrer.

og har absolut ingen forventninger til min kommende webshop.

Kun måske 1 om dagen dvs. omkring de 30 stk pr. Måned.

Mvh. Erik.

I så fald er Paypal nok ikke helt skidt. De æder omkring 3% pr ordre, men du behøver ikke indløsningsaftale og alt det andet halløj, så det er den lette måde at komme i gang med at tage imod kortbetalinger. Hvis du så senere får mange ordrer kan du få en indløsningsaftale med Nets og få prisen ned på Dankortbetalinger.

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 19
Fra  kiwiwear Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik.

Jeg havde selv de forventninger med 1 ordre pr. dag. (Sådan har det også gennemsnitligt været de sidste 5-6 måneder)

Jeg har regnet lidt på det, og de omkostninger jeg har på Paypal's gebyr, vil kunne dække en månedligt løsning med "Epay" hvor det også er muligt, at betale med mastercard, dankort osv.

Jeg skal have undersøgt lidt nærmere med mulighederne, men kan også helt klart anbefale Paypal, som en start.

Tjek eventuelt min webshop her: http://kiwiwear.dk/

Venlige hilsner,
Frederik

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders og Frederik. Tusind tak for jeres svar! Det betyder meget, da jeg er rimelig lost på det her område med betalingLøsninger...

Jeg kan forstå at PayPal er en god måde at starte ud på, hvis man har en lille webshop, men er det så kun PayPal man kan betale med eller kan man også betale med mastercard og dankort? Men hvor kommer Epay ind i billedet? Er det også en betalingsmulighed? Undskyld min uvidenhed og hvis jeg har misforstået noget :).

Lidt pudsigt, så var jeg inde på sin shop igår Frederik :) Kan godt lide dit logo Og tøj!

mvh. Erik

Fra Rødovre
Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Tømreriet Ulriksen & Thomsen Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

tag et kig på http://www.yourpay.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kunne også tage et kig på Stripe, synes det fungerer langt bedre end Paypal og det er også meget pænere at integrere så du ikke skal betale på en ekstern Paypal side.

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input Michael og Asger.

Anders skriver længere oppe, at man kan lave en "indløsningsaftale med Nets og få prisen ned på Dankortbetalinger", men hvorfor er det nødvendigt for nogen at blive koblet sammen med Nets, når man i forvejen kan få dankort og mastercard, hvis man fx. bruger PayPal Eller Epay?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik, 

Jeg bruger også YourPay på HotKop.dk og dem er jeg meget tilfredse med. Med YourPay betaler du kun pr. ordre og du skal ikke have en aftale med NETS. 

Mvh.
Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)