Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NextGEN Gallery by Photocrati - WP

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber ikke, vi har klippekort her inde til antal spørgsmål... I så fald har jeg nok snart brugt mit Wink Det er bare så meget hurtigere og nemmere at bede om hjælp her, i stedet for at bruge time ud og time ind på at førsøge at 'regne den ud'.

Jeg har indstalleret det plugin der hedder 'NextGEN Gallery by Photocrati'. Jeg har to spørgsmål til den. Før det første kunne jeg godt tænke mig at bruge slideshow-funktionen, det kan jeg ikke få til at virke. For det andet kunne jeg godt tænke mig at slideshowet skulle være forskellig på de forskellige sider. Kan det lade sig gøre og i så fald hvordan?

På forhånd tak for hjælpen!

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorina,

Jeg tror at det nemmeste er at stille spørgsmålet til udvikleren af plugin'et, direkte? Prøv at hoppe over på plugin'ets side? Der plejer typisk at være svar på tidligere spørgsmål? :)

Vh. Deniz

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorina:
For det andet kunne jeg godt tænke mig at slideshowet skulle være forskellig på de forskellige sider. Kan det lade sig gøre og i så fald hvordan?

Hej Dorina.

Jeg vil anbefale denne WP plugin: cyclone slider 2 . Den er en hel del nemmere at arbejde med, og du kan lave ligeså mange slider du vil, og kan sætte dem ind på så mange sider, som du ønsker med en shortcode.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar, begge to!

Niels, jeg har downloadet den plugin du anbefalede, og jo, den er meget nemmere. Mange tak for tippet og god weekend!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)