Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg forstår det ikke - online marketing-sælgere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu er jeg et par gange blevet ringet op - uopfordret - af div. online marketingsfirmaer. Flere af dem vil mægtig gerne holde et møde. Det i sig selv er jo forståeligt nok, men de vil sørme også meget gerne have at JEG kommer til DEM for så DE kan sælge til MIG. 

Jeg er godt nok blevet 36år og er ikke vokset op med en iPad i hånden, så derfor er jeg måske en dinosaurus og forstår ikke helt hvordan tingene fungerer i en online verden mere. Men siden hvornår er det blevet forventet at kunden kommer til sælgeren? Hvorfor skal jeg spilde det meste af en dag på at tage til København (bor i Roskilde) til et uforpligtende møde hos en sælger hvis eneste interesse er at tjene penge på mig? 

Og er jeg en dygtig indkøber af ydelser, så skal jeg snakke med 3-5 leverandører inden jeg kan træffe et kvalificeret valg. Så skal jeg lige pludselig til at bruge 5 dage for at besøge sælgere?

Bevares - var det en produktionsvirksomhed hvor de fysiske faciliteter er afgørende for produktet der sælges, så kunne jeg forstå denne iver for at hive kunden ind. Men online ydelser? De burde vel kunne blive præsenteret på en bærbar?

Ja det var så dagens galde - og en skjult opfordring til jer der sælger online ydelser Wink

Hilsen Morten

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:
men de vil sørme også meget gerne have at JEG kommer til DEM for så DE kan sælge til MIG.

:-)

hvad siger de saa naar du sporger om hvorfor at du skal komme til dem ,hvis de vil saelge dig noget saa maa de bruge tiden og komme til dig ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det aner jeg ikke - så langt i snakken når vi aldrig Stick out tongue

Hilsen Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten

Hvis du kigger forbi vores kontorer på Frederiksberg, så... :)

Du har helt ret. Men den slags sælgere arbejder nok mere efter princippet at salg er "a numbers game" og bare gerne vil have flest muligt igennem deres pipeline frem for at yde en god service og et godt produkt.

Det virker sikkert for sælgeren, men jeg kan ikke forestille mig, at det hjælper deres virksomhed med at opbygge et troværdigt brand

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Bernburg R. Schultze:

Hej Morten

Hvis du kigger forbi vores kontorer på Frederiksberg, så... :)

Du har helt ret. Men den slags sælgere arbejder nok mere efter princippet at salg er "a numbers game" og bare gerne vil have flest muligt igennem deres pipeline frem for at yde en god service og et godt produkt.

Det virker sikkert for sælgeren, men jeg kan ikke forestille mig, at det hjælper deres virksomhed med at opbygge et troværdigt brand. 

He he - en af de famøse firmaer der ringede er en af jeres tidligere kunder - sjovt sammentræf Wink

Du har ret - selvfølgelig er det "a numbers game" det er alt jo.... og set fra deres synspunkt så er det nok også langt mere effektivt for dem hvis kunderne kommer til dem. OG så er det selvfølgelig en udfordring at få kvalificeret leads når man laver kold kanvas salg!

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)