Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du mange facebook sider, eller en stor blog?? så se med her!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
jeg har en hjemmeside, der poster video og virale historier.. Og jeg mangler en/flere der gerne vil sende noget trafik til selve siden. 
Du bliver selvfølgelig betalt for det, og priser afhænger af, hvor mange du kan sende til siden, og hvor mange gange du vælger at poste om dagen, da din indtjening er alt hvad du tjener til din google adsense, som så kommer til at ligge på vores side.

Er det noget for dig, så kontakt mig på skype.

Casperas2

Tilmeldt 11. Jan 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Er du ikke bange for at miste muligheden / retten til affiliate indtjeningen når du "snyder" folk med overskrifter, som er vildledende til at klikke på en sponsoreret video ?

http://10tinghaderdreng.viralnyt.dk/ på denne side står der intet om 10 ting vi hader ved at være dreng? Men derimod en video (sponsoreret) der handler om noget helt andet? Og sådan gør du på alle de undersider jeg har kigget på.

Jeg er bare nysgerrig :)

Tilmeldt 11. Jan 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nej det er jeg ikke, vi har specielle aftaler med udbyderen af dem.. Men jo, lige nu arbejder vi hårdt på sagen, om at gøre selve video delen mere overskuelig. Vi har kørt en masse test, og lige nu er det vi har nu det bedste resultat. Men vi vil gerne arbejde os hen imod at video reklamen kan fjerens efter den er vist :)
- Men ja, selve videoreklamen kan godt fjernes, man skal bare lige trykke på det røde kryds.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår jeg ret, at du vil have, at man som virksomhed eller blogger skal blåstemple din side med et link og sende sine følgere og kunder væk fra ens eget indhold, som de forhåbentligt læser fordi de finder det interessant, over til din side med misvisende sponsoreret indhold? Hmm 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)