Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kalenderfunktion i WP

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har tilføjet en kalenderfunktion på min WP side men vil gerne bruge den til at oprette fremtidige arrangementer i. Kan det lade sig gøre? Som jeg forstår det, opretter den på default mine indlæg?

På forhånd tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorina,

Du kan evt. opdele dine indlæg ud fra kategorier og lave en kategori der hedder "kalender" som er den eneste der vises på kalender siden.

Det er den helt nemme måde at gøre det på.

Men det kommer jo helt an på hvad selve kalenderen skal bruges til. Blot som info eller evt. til at tilmelde sig arrangementer mv.

Mange hilsner

David

Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak David! Kalenderen skal kun bruges til at vise arrangementer, så det vil fint lade sig gøre på den måde! Super! :-)

Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg kan ikke helt få idéen med kalenderen at fungere. Hvis jeg i dag vil oprette et event der foregår f.eks. den 29. marts, så bliver indlægget oprettet den dag i kalender, hvor jeg skriver indlægget. Hvis jeg retter datoen til den 29., så kommer indlægget jo på først der og så går idéen med arrangement kalenderen jo lidt i vasken. Er der muligheder til at få det at fungere?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

På vores Distrikts hjemmeside, har jeg installeret et plugin der heder Event List, den bruger jeg til at oprette arrangementer i kalenderen, den opretter dog ikke selv indlæg på forsiden. Der er et sepperart menupunkt til arrangementerne, samt en widigt som vises i højre side, med kommende arrengementer..

Ved ikke om det er det du efterspørger, du kan se hvordan jeg har sat det op på ho-bugt.dk

Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Lars! Jeg fandt en anden en, der passer bedre til mit design - så lærte jeg hvad plugins er ;-)

Jeg har fået installeret den og lagt 'widget'en' på plads. Så er spørgsmålet, hvordan jeg får oprettet en event. Synes, jeg har været hele siden igennem uden at finde løsningen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorina:

Mange tak Lars! Jeg fandt en anden en, der passer bedre til mit design - så lærte jeg hvad plugins er ;-)

Jeg har fået installeret den og lagt 'widget'en' på plads. Så er spørgsmålet, hvordan jeg får oprettet en event. Synes, jeg har været hele siden igennem uden at finde løsningen.

Det kommer an på hvordan pluginet, der er installeret fungere. Når jeg logger ind på administrationsdelen af WP, så i menuen ude til venstre hvor jeg også kan lave nye indlæg og sider, der har Event List oprettet et menupunkt, og under den kan jeg oprette arrangementer og sætte kategori på dem. Men det kan som sagt også være lavet på andre måder.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)