Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shipping agent Kina

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en shipping agent i Kina eller en der har kendskab til kinesiske fabrikker. Derfor vil jeg forhøre mig om, der er nogle herinde som har erfaring med det, eller nogle som selv bruger en, der kan anbefales.

Hilsen Philip 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du bliver nødt til at være mere specifik med hvad du søger. det er simpelthen ikke til at forstå hvad mener.  Er det en speditør du søger?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip,

Om en måned skal jeg rejse til Kina igen. Hvad for nogen hjælp har du brug for? 

Mvh, Anne

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det har jeg stor erfaring med - men hvad drejer det sig om? Send gerne mail til hla@plus7.dk

/Heidi

Tilmeldt 13. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg skal bruge er en som kan kontrollere at en virksomhed eksisterer, og hjælpe med at få vare fra virksomhed til afsendenings sted, og derefter til danmark. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist to forskellige firmaer du søger. En speditør forestår normalt bare transporten af afhængig af hvad dig og sælger har aftalt.

Er der tale om søfragt til Danmark, er det eneste rigtige at få en dansk speditør til at stå for hjemtagning af dit gods da det er langt den billigste løsning. Så køb dine vare FOB.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad Ravn har skrevet er helt rigtigt i normalt tilfæld. 

Jeg har faktisk været de "2 firmaer" på en gang før. I 2013 da jeg rejste til Kina,  havde jeg hjulpet en virksomhed (også en Amino) til at købe solowheel /sega wheel lignende produkter i Kina. Jeg besøgte leverandøren på hans vegne, købte de varer han har valgt and sendt til Danmark.   

Selvfølgelig kom der stadig en speditør i billedet, men speditøren har ikke rigtige noget med den handel at gøre.

Jeg tror, at det er det hvad Phillip mener.  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)