Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkrævning af fast månedlig ydelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Fra  Hej Verden Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg håber, at I kan hjælpe mig! 

Baggrund

Jeg ønsker at udbyde en digital løsning til mine kunder til en fast månedlig ydelse.
I bestræbelserne på at holde administrationsomkostningerne på et minimum, skal pengene trækkes automatisk - som et abonnement

Research

Jeg var af den overbevisning, at jeg skulle indgå aftale med ePay samt en indløser.
Dette ville muliggøre, at mine kunder via WooCommerce kunne tilmelde sig min ydelse gennem en betalingsgateway på hjemmesiden.

Denne proces sikrede, at jeg som leverandør kunne trække det aftale beløb fra kundens konto en gang om måneden.

Udfordringen

Da virksomhedsformen er et IVS, er det kun indløseren, Clearhaus, som ønsker at indgå et samarbejde.
Det er problematisk, da ePay ikke muliggør Clearhaus kunder at trække en fast månedlig ydelse fra deres kunder.

Løsningen (?)

Jeg vil høre, om der er nogen der har erfaring med at bruge PBS / NETS Betalingsservice.
Hvis jeg kan indgå en aftale med kunden, hvor det er et krav at aftalen køres over betalingsservice, vil det så være løsningen?

Hvis ja, er der så nogen der har erfaring med processen, som vil hjælpe mig lidt på vej (tekst, telefon eller skype?).

På forhånd mange tak! 

DBH
Oliver Curting

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Oliver Curting:
Da virksomhedsformen er et IVS, er det kun indløseren, Clearhaus, som ønsker at indgå et samarbejde.
Det er problematisk, da ePay ikke muliggør Clearhaus kunder at trække en fast månedlig ydelse fra deres kunder.

Ovenstående lyder mystisk - er du 100% sikker på at det ikke er muligt at lave abonnementsbetalinger m. den kombination?

Hverken Clearhaus og epay har normalt ingen problemer med abonnementsbetalinger - eller ligger "problemet" monstro i modulet til woocommerce?

Quickpay (der hvor jeg kommer fra) har et modul til woocommerce som understøtter abonnementsbetalinger i al fald. Og det virker også fint m. clearhaus - men prøv lige at hør epay en ekstra gang. Jeg vil da tro at de fint kan det samme.

Nets betalingsservice er en fin og stabil service m. nok den højeste fastholdelse af kunder (højere end på kort). Problemet m. betalingsservice er primært pris og udbredt mangel på fleksibilitet.

vh

thomas jensen, quickpay

Fra København
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Fra  Hej Verden Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Mange tak for dit hurtige og uddybende svar! 

Ja, desværre.
ePay gør mig opmærksom på, at deres integration med Clearhaus udelukkende foregår i deres beta-system.
Dette system skulle være meget sparsommeligt på features; bl.a. recurring payment/abonnement.

Jeg prøver at kigge ind i mulighederne med betalingsservice. Det skal bare virke. 

Dbh
Oliver

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Woocommerce plug-in: Woocommerce subscription

Betaling: Stripe.com

Det virker i hvert fald.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

nu skal jeg ikke lege plat sælger her - men du fangede godt at QuickPay har et woocommerce moduler som virker mod clearhaus m. recurring ?

vh

thomas jensen, quickpay

Fra København
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Fra  Hej Verden Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jo, den fangede jeg godt.

Det er helt bestemt også den løsning, som jeg ender med at gå med, hvis betalingsservice viser sig at være for bøvlet.

Mange tak for hjælpen! :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)