Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ung gut med fart på!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg har brug for en lille smule hjælp, det er sådan at jeg har tænkt mig at starte en hjemmeside op, hvor man skal kunne købe tandblegning produkter. Jeg har læst mig frem til at man kan finde diverse importøre af forskellige produkter, og har nu fundet dette produkt ''http://www.globalsources.com/gsol/I/Teeth-whitening/p/sm/1060917540.htm#1060917540'' som et eksempel.  

Når jeg nu bestiller et sample, og hvis jeg beslutter mig for at produktet lever op til mine forventninger, kan jeg så groft sagt, bestille 250 af disse, og sælge dem via min kommende hjemmeside, uden videre? 

Kan jeg finde et sted hvor der står, hvordan hele processen er fra eventuelt impotør i kina, til at jeg må sælge produkterne til en kunde i Danmark og tage penge for det? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Eventuelt en som kan svare på små, nybegynder spørgsmål på skype. Er meget velkommen til at tilføje matdau93. Ville sætte meget stor pris på det. 

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

 

Al afhængig af hvad du har tænkt dig at importere, så skal du først gøre op med dig selv, om du vil importregistreres/momsregi., eller handle hjem privat.
Dine fordele ligger klart bedre, ved at du bliver momsregistreret.
Ved handel privat skal du regne med, at bliver dine varer taget i tolden, så skal du betale moms af dem - ved privatforbrug og de ikke bliver taget i tolden, så skal du ikke tænke på det. Men formidler du dine produkter videre til anden part, så skal du sørge for at have betalt momsen.

Lad dig ikke pine af de tusinder af spørgsmål der bliver slået op på nettet, om at blive registreret. Der er ikke noget slemt i det. Bare spring ud i det!
Dinero.dk er et super supplement til at starte op på :-) og noget SKAT selv anbefaler. (reklame reklame...)

Eventuelt send mig en mail, så kan jeg fortælle lidt mere om det. (nimpro a Hotmail.com)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har smidt dig en mail :) 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lige være klar over at du aldrig får godkendt et tandlægeprodukt fra Kina her i Danmark. Og derfor er du på vej ud i rigtig store problemer for dig selv.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 118
Fra  Basic-wear.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det vidste jeg ikke.

Men hvis jeg nu bare spørger til hvilken som helst vare, er det ''så let''. 

Hvis jeg finder en importør af noget, jeg får startet en hjemmeside op, hvor det er muligt at købe produkterne som jeg har fået impoteret, så kan jeg i realiteten begynde at sælge varen? Eller er der en masse steps man skal igennem for at blive godkendt til eventuelt at sælge disse varer? 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:
Men hvis jeg nu bare spørger til hvilken som helst vare, er det ''så let''. 

Svaret er Nej. For det afhænger helt af den vare du vil handle med. 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)