Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intergration af Auto-print funktion for Post Danmark/GLS i WooCommerce. Hvad er der af muligheder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Webflair.dk Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Min nye webshop kører i WooCommerce og med levering af produkter gennem Post Danmark og GLS. Denne del vil jeg meget gerne implementere således disse processor automatiseres. 

Mit spørgsmål til jer går på, om hvilke muligheder der er for, at integrere Post Danmark og GLS således at printning af pakkelabels mv. bliver automatiseret?

Ekstra info....

Efter lidt søgning på nettet har jeg fundet følgende løsninger:

www.smartsend.dk - Post Danmark / GLS intergration - 149 kr. pr/md - 1299 i oprettelse (ubegrænset udskrivning)
www.webshipr.dk - Post Danmark / GLS intergration - 149 kr. pr/md - 0 oprettelse (100 labels udskrivning pr. md)

Jeg er en mindre virksomhed som måske udskriver 300-400 labels pr. måned. Ville gerne finde den smarteste og billigste løsning på marked. Gerne et "one time fee"...

Håber nogle af Jer kan hjælpe. 

Mvh

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel 

Vi har et super samarbejde med Smartsend, de er oprigtige gode til deres arbejde og deres support samt ekspertise har været rigtigt godt. 

Hos SmartLabels tilbyder vi en forsendelsesaftale og til faste lave forsendelsespriser, og så tilbyder vi alle vores kunder 25% hos vores samarbejdspartner Smartsend.

du er altid mere end velkommen til at kontakte os for mere info.

God dag.

Med venlig hilsen 

Ahmed - SmartLabels 

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Webflair.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ahmed,

tak for det hurtige svar. Ja, benyttede dem faktisk på mit gamle setup. Dog har de lidt udfordringer med nyeste version af woo, hvilket betyder deres integration ikke fungere for mig lige pt. Mht. jeres løsning, er den også super smart - det samme som pakkelabels.dk. Dog giver det ikke så meget mening for mig, da jeg allerede har forhandlet mig frem til egen aftale med både post danmark og gls....

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Pakkelabels.dk har udviklet et simpelt, brugervenligt og gratis fragtmodul til WooCommerce-shops.

Med fragtmodulet kan du bl.a. tilbyde valgfrit udleveringssted/Pakkeshop-vælger til dine kunder.

Fragtmodulet understøtter DAO365, GLS og Post Danmark/PostNord og er helt gratis for brugere på Pakkelabels.dk.

Modulet giver mulighed for følgende:

- Tilbyd flere transportører fra samme plugin
- Valgfrit udleveringssted/Pakkeshop-vælger i pop-up som er mobilvenlig
- Liste af nærmeste afhentningssteder
- Visning af nærmeste afhentningssteder på kort
- Understøtter både fri fragt og fast fragtpris
- Tilbyd gratis fragt hvis kunden køber over et bestemt beløb
- Informationerne bliver gemt ned på ordren

Læs om hvordan du opsætter fragtmodulet her:

https://www.pakkelabels.dk/integration/woocommerce-fragtmodul/

Har du brug for hjælp, så er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, der har åbent hverdage mellem 9-16 :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)