Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt arbejde til din hjemmeside tilbydes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

0/4 opgaver påtaget.

Hej Aminoer

Søger du en frisk personlighed til at arbejde på din hjemmeside, men har du ikke pengene til at betale for en medarbejder på fuld tid, så kan jeg måske hjælpe dig.

Jeg tilbyder op til fire personer:

- SEO handlinger/rådgivning.
- Adwords optimering.
- Social media management. 
- Rådgivning eller programmering af brugervenlighed på din hjemmeside.
- Programmering af moduler til din hjemmeside.

Hvorfor vælge mig frem for de store drenge?
Jeg er en rigtig dygtig programmør, der er villig til at gøre tingene noget billigere end de store bureauer. Jeg har tilmed også en god mængde erfaring efter at have arbejdet nogle år for en marketingafdeling. Dette gør det muligt at se tingene fra både en programmørs og en marketingmands side. Min viden indenfor SEO og brugervenlighed kommer fra mange timers læsning/arbejde og det fylder meget af min fritid, da det for mig er rigtig spændende og udfordrende at følge med i. Jeg går ind for 100% ren SEO så du ville aldrig skulle være nervøs for at jeg laver SEO for at snyde google og andre søgemaskiner.

Jamen hvad koster det?
Alt overstående kan jeg tilbyde til maximalt 4 personer, da jeg stadig ønsker at kunne lægge nok timer i til at alle føler sig korrekt behandlet. Og det er også nødvendigt for at kunne give gode resultater. Jeg tilbyder min arbejdskraft i 30 dage for 5.000 kr + moms. I de 30 dage vil du bestemme hvad jeg fokuserer på.

Er du i tvivl om din hjemmeside har behov for nogle af disse ting, kan jeg lave en veldokumenteret gennemgang af din side for kun 1.300 kr.

For oven vil i se en visning af hvor mange opgaver jeg har påtaget mig, denne vil jeg naturligvis holde opdateret.

Spørg endelig hvis i skulle være i tvivl omkring noget. Jeg underskriver gerne fortrolighedserklæringer, og derfor kan jeg heller ikke give konkrete eksempler på de arbejdsopgaver jeg allerede har lavet. 

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Rasmussen:
Jeg tilbyder min arbejdskraft i 30 dage for 5.000 kr + moms. I de 30 dage vil du bestemme hvad jeg fokuserer på.


Ovenstående er uklart, hvor meget vil du arbejde for køber? Arbejder du 5 min. hver dag i 30 dage eller 7 timer hver dag i 30 dage?

/Arco

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Virkelig spændende tilbud.

Er der ingen referencer du kan dele med os (alle fortrolige)?

Hvor mange timers arbejde kan man regne med at du leverer i løbet af de 30 dage?

Er der tilfredshedsgaranti eller gratis?

Har du en mail, så man kan skrive direkte til dig?

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Forskellige opgave har forskellige tidskrav. Jeg vil naturligvis ikke kunne udføre 7 timer hver dag for 4 personer da der ikke er nok timer i døgnet til at kunne gøre dette. En standard adwords opgave har en del timer hvor man bare venter på at ændringerne testes igennem. Det samme gør sig gældende for SMM. I disse timer hvor jeg ved et enkelt samarbejde bare ville skulle side og vente, kan jeg arbejde mere på andre opgaver. Jeg regner med sammenlagt at arbejde 50 timer om ugen, men hvis der er behov for mere, kan jeg godt lægge flere timer i.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Steffen

Uanset hvor billigt du sælger dig selv, så er det trods alt det du gør. Du sælger dig selv. 

Så er du altså nødt til at være lidt mere konkret, og synliggøre værdien overfor din kundegruppe. At du skrive at du er god til dit og dat betyder ikke noget - med mindre du kan uddybe og være lidt mere konkret.

Det eneste man som mulig kunde kan vurdere dig på er din hjemmeside http://allstickers.net/ som ikke ligefrem efterlader noget positivt indtryk. 

Jeg ville gerne smide 5ooo efter forbedringer til www.billige-hundebure.dk , men aldrig på så spinkelt et grundlag. Det jeg skal vide er:

1) Hvor mange timer kan jeg som minimum forvente ud af de 50timer til rådighed? 

2) Hvor ligger dine kompetencer indenfor seo? Teknisk, onsite off site, etc?

3) HVilke arbejdsopgaver har du rent faktisk haft i din marketingsstilling

4) osv osv.

Alt ovenstående er vel ment :)

Hilsen Morten

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen konkrete eksempler endnu, alt arbejde jeg har udført har været under en fortrolighederklæring. Jeg har kun mine egne projekter at vise frem, men de har ingen relevans i forbindelse med det arbejde jeg tilbyder.

Jeg har beskrevet det lidt mere nøje i et tidligere svar, men det antal timer jeg tilbyder afhænger også af hvilken opgave det er.

Udfører jeg ikke det arbejde, som er aftalt vil pengene naturligvis blive givet tilbage. Det er dog vigtigt at forstå at ting, som SEO ændre sig med tiden og kan muligvis påvirke de ændringer jeg laver. SEO er heller ikke øjeblikkelig. Jeg har før haft en utilfreds kunde, der kom tilbage en måned efter og bad mig lave mere, fordi at de ændringer jeg lavede faktisk slog igennem og fik ham til at ligge på første side i visse Google søgninger(Ikke i top 3 men stadig på første side).

Jeg sender dig lige min mail i en PM. Jeg foretrækker dog at arbejde sammen via Skype, men jeg kan sagtens bruge mail.

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Det lyder som om vi/jeg skal regne med 2 timers effektivt arbejde (uden frokost og pauser) hver dag, 20 dage om måneden.

Altså noget der ligner 40 arbejdstimer eller en uges arbejde for 5k+moms. Timeløn på ca. 125DKK + moms lyder som du også skriver, som en billig deal.

Læs Mortens indlæg, han rammer hovedet på sømmet... What he said...

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fantastisk med noget konstruktiv kritik Morten.

Jeg sigter efter en arbejdsuge på 50 timer fordelt ud over fire arbejdsopgaver. Naturligvis vil der være forskel i forbindelse med arbejdsopgaverne.

Mine kompetencer inden for SEO ligger rent teknisk på et plan hvor jeg stadig lærer. Hvis jeg lå på et ekspertplan ville jeg nok ikke nøjes med 5.000kr. Men det er rigtig solidt på on-site delen. Off-site fokuserer jeg mest på Google Panda ændringerne, som i bund og grund kigger på de sociale medier, brugeroplevelse og relevans for givende søgeord.

I min marketingstilling havde jeg mange forskellige opgaver. Specielt i forbindelse med facebook. Jeg udviklede meget primitive Facebook apps, og havde social kontakt med de besøgende og derved skabte fremdrift i det antal likes og omtale der var på/om facebook siden. Jeg sad og holdte hjemmesiden ved lige, med seo korrekte tekster, som jeg ikke selv havde lavet, men det gav mig et indblik i hvordan jeg skulle gøre hvis jeg selv ville lave en seo tekst. 

Jeg håber at du forstår at jeg altså brænder for dette og at det ikke er fordi jeg ønsker at fremstå som en person med et spinkelt grundlag.

Allstickers er nok bedst at jeg fjerner. Da jeg lavede hjemmesiden, havde jeg ikke set at der faktisk var et dansk firma, der havde påtaget sig navnet Allstickers, og af hensyn til både mine og hans interesser valgte jeg ikke at arbejde videre på siden.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg ville bare lige sige at tilbudet stadig er gældende for dem der har interesse.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)