Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til bloggen?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har nu i lang tid overvejet at lave en blog. Dog er jeg lidt usikker omkring det. 

Er der nogen som har nogle gode råd til hvis jeg skal lave en blog? :) 

Jeg har tænkt mig at den skal handle om kager og andre søde sager :) 

Hilsen Natasha 

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdater den HVER DAG! :-D 

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt, men jeg tænker at når det er en blog hvor jeg kommer med opskrifter og gode ideer, så kunne det være at den ikke skal opdateres hver eneste dag? :)

Men ved du om jeg kan lægge videoer ud, hvis det er en blog? :)

Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke en som har den vilde erfaring med blogs generelt, dog er jeg en af dem som fra tid til anden googler efter opskrifter mv.

Det som jeg, som "kunde" foretrækker, er et godt og gennemarbejdet produkt. Nogle gode billeder evt helt fra start og selvfølgelig af slutprodukt, nogle gennemarbejdede instruktioner så selv den mest usikre kan klare sig igennem og måske en video eller lign? Og med det prøver jeg vist også at sige "less is more", vil hellere se et godt gennemarbejdet produkt end 100 usammenhængende. Har set det mange andre steder på blogs.

Derudover læste jeg dit andet indlæg om at ville tjene penge som ung. Så en god idé vil måske være at sætte sig lidt ind i affiliate marketing mv samtidig, dog er det alt andet end nemt at tjene penge inden for. Det kræver som ved de fleste andre ting en stor indsats :)

Håber du kan bruge det til lidt, held og lykke med bloggen.

Mvh Simon

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg følger en blog ... så ønsker jeg nyheder tit - der er INGEN der siger du skal lave det hele selv ... men få nyheder på og opdater din blog! Smid lidt penge efter nogle GODE billeder (hvis ikke du selv er god til det - lækre billeder "sælger") Video er absolut en vej ... men der er MEGET arbejde (redigering, forskellige vinkler, lyd, lys etc. - hvis det skal være "lækkert" at se på) - så måske en gang hver uge? 

-Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar :) 

Jeg syntes det er sjovt at skulle redigere videoer, så jeg tror ikke det bliver det største problem :) 

Men tak fros avret :)

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også at noget god video, vil være rigtig godt. Så kan du skille dig lidt ud fra de mange andre blogs om samme emne. Held og lykke med projektet. :)

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)