Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give min webshop ris/ros?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Amino :-)
Mit navn er Lasse Ravn og til trods for at jeg ikke er så aktiv i forummet, så har jeg alligevel fulgt med fra sidelinjen i et godt stykke tid.

Jeg lancerede i slut januar en plakat-webshop som jeg siden hen har ændret en del på, fornyet, skiftet shopsystem med osv.

Jeg er dog nu kommet til et punkt hvor jeg godt tør vise det frem til en større gruppe mennesker, for at høre hvad de synes.

Det ville derfor redde min mandag hvis i ville hoppe et smut forbi TheLastTouch.dk og herefter fortælle mig hvad i synes om siden som helhed.

Shoppen modtager i øjeblikket udelukkende betaling via PayPal og det er meningen at det skal forløbe sådan lidt endnu. Dog er det meningen at det også skal være muligt at betale med Visa osv.

Skulle shoppen og ikke mindst produkterne fange jeres interesse, så er i mere end velkomne til at følge os på diverse medier:

Facebook

Instagram

Jeg takker på forhånd, ikke mindst for eventulle tilbagemeldinger, men også for et forum hvor det er let at finde svar på utroligt mange ting.

God mandag!

Mvh Lasse Ravn

www.TheLastTouch.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig at være så fræk at 'bumpe' tråden og håber jeg får lidt respons :-)

God aften!

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Fed shop du har dig! Kan rigtig godt lide den minimalistiske og stilrene stil, både på shoppen og ved selve plakaterne. 

Det er egentlig meget begrænset hvad jeg har af "kritik". Skulle jeg komme med noget, er det eneste som ikke er helt i skabet din footer: der er ikke helt symmetri (det hælder mere mod venstre), og samtidig er plakat-billederne så små, at det ikke helt giver mening at vise dem. 

Ellers synes jeg det er en lækker shop, og nogle spændende plakater. 

I forhold til betalingsløsning, har du så overvejet at afprøve mobilepay? Umiddelbart tænker jeg at en stor del af dit kundesegment sikkert har og bruger mobile-pay,  så personligt havde jeg nok valgt at satse på denne betalingsløsning - det gør det endnu nemmere og hurtigere for folk at købe dine plakater. 

Held og lykke med det :)

Mvh Uffe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Det var da utrolig dejlig feedback - tak for det!

Med hensyn til footeren er jeg helt enig! Jeg overvejede at lave en kolonne mere og så vise betalingsmuligheder, men da de i øjeblikket er begrænset, faldt det lidt til jorden igen.

Jeg må finde andre spændende ting at smide derned :-).

Med hensyn til MobilePay så er det da bestemt noget jeg vil overveje. Jeg overvejer og undersøger for tiden hvilke betalingsløsninger jeg skal implementere og MobilePay er bestemt en mulig kandidat.

God aften

Mvh Lasse

www.TheLastTouch.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Ganske fin shop - dejlig overskuelig.

Måske du evt skal ligge lidt farve på nogle steder, hvis du kan? Det kan godt blive lidt ensformigt at se på.

Ellers synes jeg den er fantastisk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Tak for din feedback.

Jeg vil overveje at smide lidt flere farver ind på siden - noget af ideen bag hele stilen er dog at holde den så stilren som overhovedet muligt, men lidt farve kan vel aldrig skade.

Tak for komplimenterne!

God aften

Mvh Lasse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse, vi må hjælpe hinanden.

I lige måde!

Dbh // Jakob

Tilmeldt 15. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Appleprodukter.dk Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,
synes generelt din side ser rigtigt godt ud så thumbs up!
Dog er der for mig noget med forsiden og teksten "fri fragt i hele landet" hvor sætningen under flugter mærkeligt i forhold til resten af teksten, hvor overgangen fra baggrunds farven umildbart generer mit øje lidt, måske det bare er mig. Ellers så har jeg ikke så meget at kommentere på, ønsker dig god vind i fremtiden! :)

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Mads

Tak for feedback!

Jeg har rykket det hele en smule ned, da det også irriterede mine øjne efter at have set det - nu skulle den være i vinkel :-).

God dag herfra

Mvh Lasse Ravn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)