Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et fragtfirma i Danmark der leverer til døren, om aftenen?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  jambul.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop der sælger forholdsvis tunge pakker. Bruger PT fragtfirmaet VNL, fordi de kan levere om aftenen og til døren. Ligeledes bruger de ikke transportbånd og lignende, har PT ingen skader haft på mit gods. Til gengæld bruger jeg rigtig meget tid på at holde øje med dem, og rette op på de fejl de laver. Derfor er jeg interesseret i at finde et lign. firma. Findes det mon? 

Mvh

Julie

http://jambul.dk/

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Jeg synes nu VNL klarer det fint - eneste reelle problem er deres aftenleveringer. Tit forsøger de at lever aftenforsendelserne om dagen.... Sad

Jeg synes at huske at www.dpe.dk også leverer om aftenen, men kan ikke se noget om det på deres side - men giv dem et ring og vend gerne tilbage her hvis de leverer om aftenen :)

hilsen Morten

Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  jambul.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, det har du ret i, nogen gange leverer di også en flexpakke, der ikke skulle være flex. Overordnet har jeg været ok tilfreds med dem, synes bare at der sker rigtig mange fejl.

Dit link til www.dpe.dk virker ikke for mig?

Mvh

Julie

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie,

Vi bruger Bring til at aflevere pakker for os, og de har en løsning hvor pakkerne bliver leveret mellem kl 17 og 21. Det har virket upåklageligt for os. 

mvh

Hans 

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  jambul.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans, tak for svar, bruger de transportbånd og lign? Eller kun "varme hænder" 

Mvh

Julie

http://jambul.dk/

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie.

De kommer til os og henter pakkerne hver dag. Så det er varme hænder. Vi har et lidt følsomt produkt som ikke kan køre på transportbånd. Så ved os bruger de kun varme hænder ;) 

Men fra vores kunder er der yderst høj service. De ringer til kunden en halv til hel time før de ankommer for at tjekke at der er nogle hjemme. Ellers levere de gerne til en anden adresse i nærheden. Så jeg kan kun give gode anbefalinger. 

mvh 

Hans 

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Hans

Jeg har også tidligere snakket med Bring omkring levering vha. "varme hænder". Det sagde de dog dengang, at de ikke benyttede. Men det kan selvfølgelig have ændret sig. 

Men kan du løfte lidt for sløret omkring priser ved Bring ? :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Julie Pi:
transportbånd

Hvad er der galt i brug af transportbånd?  Det er jo ikke der skaderne opstår, det er når der bliver kastet med godset. Kan dit gods ikke tåle en tur på transportbåndet bør du måske overveje en bedre emballering af varen.

 

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)