Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån på 100.000 kr søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en kontakt til en som kan hjælpe med et lån på 100.000 kr som skal løbe over 6-12 måneder.

For mere info kontakt 

Bjarne H. Jensen

Mobil nr 24674032

Mail salg@eveningstar.dk

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal nok være forberedt på at beskrive dit projekt / behov meget omhyggeligt, før du får nogen til at se på det. Herefter vil jeg anbefale dig, at du går ind på Amino Kapital og ser om du kan finde en løsning der inde.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal regne med enten intet svar - eller en masse scam der ikke fører til noget. Et lån på 100.000 kr over 6-12 mdr vil man altid først starte med banken som mulighed. Her kan man slippe med omkring 8-14% i rente MEN man skal ha lidt sikkerhed at byde på - eller et projekt banken stoler helt på

Dermed også sagt, at hvis banken så siger nej - så vil private lån på 100.000 kr ofte være til meget grimme renter eller med krav om andel i virksomheden eller andet

Se lidt om http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/rad-til-investerings-ansgning.html investoransøgninger som kan gi dig en ide om, hvordan långivere eller investorer tænker og pas på scam - folk der tilbyder tosselave renter eller andet - for det er MEGET sjældent man møder rige onkler på internettet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens skrive her på amino hvad der men da jeg måske er den første som kan tilbyde det i Danmark vil jeg ikke lige have det ud til alle. Så alle info kan sendes på mail til en mulig hjælper.

Hilsen

Bjarne

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldstændigt enig med John. 

Se evt denne video - der forklare lidt om det basale, man normalt skal igennem. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)