Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtagelse af affiliate/adsense side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg har fået et bud på nogle affiliate/adsense sider, som jeg kan købe. Jeg er dog i tvivl om, hvordan det foregår angående overtagelse af selve de affiliate links på siderne.

Er det sådan, at man overtager selve kontoen fra sælger, skal skifte linkene ud med links fra egen konto eller bliver linkene overført til ens egen konto?

Håber I kan hjælpe.

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal selv oprette dine egne konti på affiliate netværkerne og derefter indsætte dine egne affiliate links på siden eller i din autoresponder hvis der hører en emailliste med i købet.

Det store spørgsmål er vel hvorfor sælge en profitabel pengemaskine?

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andy

Tak for dit svar.

Jeg har allerede en konto (minus adsense) hos de affiliate netværk som hører til de sider, jeg har kigget på.

Men er det sådan, at jeg skal til at slette alle affiliate links og selv sætte mine egne ind, eller kan man overtage de allerede eksisterende links og føre over på min egen konto?

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Et affiliate link indeholder en personlig kode, så ja de skal skiftes ud med dine egne links.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis personen der sælger ikke vil drive affiliate virksomhed længere kan du måske få lov at overtage hans konto og aftaler.

Men hvis han vil fortsætte med andre projekter så giver det vel sig selv at du er nød til at få din egen konto😊

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)