Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sharepoint 2010 - hvordan ???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil gerne arbejde i Sharepoint 2010 som er gratis, jeg kan sagtens installere - men når jeg så starter op beder den om Sharepoint foudation, denne kan jeg også sagtens lægge ind - men det giver stadig ingen løsning på mit problem - det ser ud som om jeg mangler en server, er der nogen der kan hjælpe mig - så jeg kan komme ud over det problem - det er meningen jeg vil lave en hjemmeside der senere skal udgives - så det skal være en løsning der tillader dette på et senere tidspunkt.

Jeg håber virkelig der er nogen derude der kan og vil hjælpe mig

hilsen

Anne

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv arbejdet i Sharepoint og HADET det (jeg er programmør) og for at lave en hjemmeside i Sharepoint så skal du vide hvad du gør fordi der er talrige eksempler på hvor det er gået galt.

Den kræver også rimelig meget så det skal nok ikke være på et webhotel du lægger den. Men hvorfor skal det være i Sharepoint? Der er 1000-vis andre CMS'er der sikkert kan løse opgaven for dig.

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har været på et mindre kursus i det og syntes egentlig det var rimeligt at have med at gøre, men er der andre forslag så er jeg da bestemt åben for dem, er bare ikke i besiddelse af ret mange penge til det:(

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne Mangor:
et mindre kursus i det

Et mindre kursus viser ikke hvad du kan i det og slet ikke hvor alle problemerne ligger :)

Anne Mangor:
er der andre forslag så er jeg da bestemt åben for dem

Det bedste du kan gøre er at indhente forskellige tilbud om kontruktion af en ny hjemmeside og find dem du føler du kan arbejde sammen med. De anbefaler nok et system som de har arbejdet med længe. Men der er IKKE noget "verdens bedste system" selvom du nok får det at vide. Alle systemer har forcer og ulemper men finder du nogle som kan deres kram så kan de lave din hjemmeside til "verdens bedste" :)

Selv har jeg bruge Umbraco (som kører på Windows som Sharepoint) længe, men vil ikke anbefale det til alt og alle. Men fordi jeg kender det i detaljerne så kan jeg lave nogle ting i det som nogle der ikke har brugt det længe overhovedet tænker på. 

Men der er:

Wordpress

Joomla

Umbraco

og flere

og endnu flere

og lige et par stykker til som jeg ikke kender :)

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for hjælpenSmile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)