Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering af salg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Casual Day ApS Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Problemstilling:
Vi vil gerne have præcis styring på, hvilke produkter vi sælger og hvor mange, for derved kunne udregne diverse tal.
Vi er derfor på udkig efter et program/app der kan gøre det nemt for os. Vi har en masse ideer, men hvad gør I andre for at gøre det nemmest?

Hvad har vi nu:
Vi har en webshop som er sat op I Woocommerce og vores regnskab er I Dinero.
Vi har også en fysisk butik, hvor der er et kasseapperat samt dankortterminal.

Mvh Anders

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

E-conomic med lagerstyringsmodul burde kunne klare opgaven.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så I registrere manuelt den dag i dag, eller hvordan holder I styr på varelager?

Fra Skive
Tilmeldt 24. Apr 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Casual Day ApS Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe.

Vi vil undgå at skifte regnskabsprogram. Man samtidig vil vi gerne have præcis styring på vores lager. Vi har allerede lagerstyringwebshoppen. Men den registere ikke de salg vi har i butikken. 

Hvad er smartest at gøre, for at få koblet de to ting sammen?

Mvh Anders

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig at se har du kun to muligheder at vælge mellem:

1. Køre alt salg i butikken via jeres webshop, f.eks. ved at I selv indtaster ordrerne. Dermed får I så det lagertræk, som du ønsker.

2. Udskifte Dinero til et regnskabsprogram, der kan håndtere både butikssalget og webshop-salget, og som understøtter lagerstyring

Ingen af delene er optimale - set i bagklogskabens klare lys skulle I have kendt jeres behov noget bedre før I valgte den nuværende løsning :).

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

I så fald ville jeg synes, det var logisk at fortsætte med at anvende Woocommerce til lagerstyring. Der er sikkert bedre og mere avancerede løsninger derude, men hvis I ikke ønsker at skifter økonomisystem, ser jeg ingen grund til ikke at benytte Woocommerce. 

Angående Woocommerce lyder det som om, at det blot er sat lidt forkert op. Gå ind via administrationssiden og rediger et produkt, under fanen "Beholdning" skal der være flueben i "Administrer lager".

Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Dinero-Support Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders :-)

Først og fremmest er vi rigtig glade for at i har valgt at bruge Dinero :-)

Udfra jeres ønsker om præcis styring af lager, vil jeg dog alligevel anbefale jer, at skifte regnskabsprogram fra Dinero, da vi ikke håndterer lagerstyring særlig godt. Det gør vi primært ikke, fordi vi henvender os til de mindste virksomheder :-)

Vi har udarbejdet dette skema der kan hjælpe jer til at finde den helt optimale løsning til netop jeres behov. Hvis i fortsætter med at benytte Dinero, har vi en rigtig fin chat-support som kan hjælpe jer videre med jeres bogføring.

Ha en rigtig god ny uge :-)

De bedste hilsner.

Niklas -Dinero.




Side 1 ud af 1 (7 indlæg)