Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel / Server evt. med Python søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg leder efter en webhotel/mail udbyder hvor jeg kan få et klippestabilt produkt.

Jeg arbejder fra mange forskellige adresser og netværk, og skal jævnligt ændre port på mailserveren i min mailklient. Derudover modtager jeg også rigtig mange "This message is no longer available on the server." beskeder, hvilket bekymrer mig meget.

Jeg leder efter et webhotel hvor jeg kan køre min simple hjemmeside, og hvor mail virker som smurt uden at jeg skal ændre i mine præferencer. Jeg har derudover brug for at kunne oprette ekstra mailadresser, samt subdomæner.

Helt ultimativt ville være et webhotel (eller bliver det så en dedikeret server?) hvor jeg kan afvikle python og php samt lidt forskellige typer databaser - Men dette kræver vel en dedikeret server istedet?

Hvis nogen kender til et sted hvor ovenstående tilbydes hører jeg gerne fra dem. Det behøver ikke være et "10kr om måneden" hotel, jeg er dog heller ikke interesseret i en større serverløsning til flere hundrede om måneden, da mængden af data er ganske begrænset.

Håber på lidt gode forslag i forårsvarmen :)

Bjarke Mønsted

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)