Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dating site (specifik kundegruppe)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 9. Apr 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at starte en dating site hvor jeg på den ene side har brasilianske kvinder som ønsker sig en mand herfra skandinavien at blive gift med og omvendt. Jeg har en partner i Brasilien som står med kunder klar (kvinder) og vil nok høre hvordan man eventuelt kan få fat i de mandlige kunder her i skandinavien? Nogen som har startet noget lignenden og hvad de måtte igennem? Og jeg har meget lidt af en idé hvor meget det vil koste at oprettet sådan en hjemmeside og vedligeholde den. Men den kan outsources til billig penge heldigvis. Men hvad vil sådan en side koste mig i danske kroner, med dansk arbejdskraft i den? Mvh Caio

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Du må ikke hænge mig op på det, men umiddelbart så lyder det rimeligt simpelt at lave sådan en side? Det er ikke en rigtig dating side som sådan, som du har brug for, er det vel?

Vh. Deniz

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Entry price for at få en working site, er nok imellem 20-50.000 kr. Lidt billigere er nok muligt. 

Men på den lange bane, kommer du til at skyde hundrede tusindevis af kroner i det i optimering, forbedringer etc. 

Derfor vil jeg anbefale dig at finde en partner til at hjælpe dig som er programmør - og stifte selskabet med vedkommende. Ellers skal du have temmeligt meget kapital på banen. 

Jeg er klar over at der sikkert kommer 10 forskellige efter mig, der siger jeg tager fejl og at det ikke er så dyrt - men hvis du vil have dette til at blive til virkelighed, til at blive en succes - så har jeg ret. Man kan ikke komme sovende til det markede. Der er allerede mange om buddet. 

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik,

Det er jo ikke nødvendigvis et fuldblods dating-site han skal bruge? :)

Vh. Deniz

Tilmeldt 9. Apr 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en site som skal kunne kappere med 100-150 medlemmer i starten, have mulighed for e-commerce og medlemmerne imellem skal kunne chatte online med hinanden og se hvem er online/offline. Jeg er på bar bund...så al hjælp sætter jeg pris på.

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Nunz,

I take it back! :) Nu kan jeg bedre forstå hvad du mener... Det er faktisk Jannik der har ret i dette tilfælde... Det kan sagtens lade sig gøre, men du er nok nød til at punge ud? :/

Vh. Deniz

Tilmeldt 9. Apr 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

So far so good...hvad ville i skyde på sådan et projekt ville koste og hvad er omkostningerne efterfølgende? Hvis man nu (i teorien) fra 2. måned af har 100 medlemmer som hver især betaler 100 kr for i den månedlige medlemskab, ville det række for at holde omkostningerne og tjene lidt på det? Skal siges at jeg ikke er økonomisk afhængig af det projekt, så i starten (efter de to gratis måneder jeg tænker at give som 'åbningstilbud') må den gerne tjene 0 for den sags skyld.

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Nunz,

Please lad være med at forstå mit indspark som at du ikke skal gøre det! :) Gør det, hvis det er din drøm... Men for mig lyder det altså som om at det har lange udsigter?

- Du skal huske på at du også skal bruge en masse marketing jo?

Vh. Deniz

Tilmeldt 9. Apr 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok lad os holde nogle tal konstant for at ikke komplicere projektet yderligere. Lad os nu bare sige at:

- der vil i starten max dreje sig om 150 kunder og derfor er kapacitet på hjemmesiden baseret på de 150 mennesker. 

- der vil ikke være behov for dyre løsninger hvad marketing angår (her ønsker jeg nogle eksempler om hvordan andre eventuelt har båret sig ad). Min partner i Brasilien har fx båret sig af med mund til mund snak, facebook reklame og undersøgelser via facebook om hvor efterspurgt/tiltrængt sådan en site er. Hvad kan jeg gøre her på den skandinaviske side?

- en dag drømmer jeg nok om at det skal være en hjemmeside som ikke kun tjener på medlemskab, men merchandise, ads m.m., dog i starten skal det kun handle om de 150 knder og et betalingsystem hvor kunderne betaler via kreditkort. Ligesom alt andet vi kender til herhjemme.

Hvis du Deniz, Jannik eller andre har erfaring med sådan noget eller kender andre som har, hvad tror/ved I etableringsprisen vil være for sig selv og hvad vil I gætte på vedligeholdelsen vil koste mig løbende? 

Mvh

Caio

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan slet ikke betale dine udgifter til marketing og udvikling for 150 kunder. 150 kunder vil jo kun være små 15.000 kr. 

Tror du vil gå break-even ved omkring 3-5.000 kunder. 

Så det er en dyr omgang. Det vil formentlige tage dig 2-5 år for at få det til at blive en succes, selvom du bruger næsten fuldtid. 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)