Det drejer sig om tre captures af sammenlagt det meste af en månedsomsætning, som jeg foretog først i marts. Nu er der gået vel over en måned og det har nærmest tørlagt vort firmas økonomi. Det skal siges at supporten har været åben og flink til at oplyse omkring fejlen i deres form-forsendelse af de capturede beløb. De siger hver gang at de arbejder intens på at gensende og venter på bekræftelser fra deres service, som sender pengene til vores indløser Swedbank. Jeg har været godt tilfreds med Quickpay indtil det her opstod. Jeg kan se på Trustpilot, https://dk.trustpilot.com/review/www.quickpay.dk at en anden har samme problem med Quickpay. Men er der nogen andre her på Amino, der har problemer, og ideer til hvad man bør gøre? Det ser ud til at trække ud i månedsvis. |
Hej
Det er korrekt at der er været en serie af transaktioner for givne datoer for givne merchants som har hængt i "ingenmandsland". Vi skal ikke spille blamegame, men blot konstatere at problemerne er løst nu. Og at alle pengene er på vej til butikkens konto.
Rent lavpraktisk udveksles der filer i batch mlm. PSP <-> Evry -> Indløser. Nogen filhåndtering mlm. Evry og PSP har momentant fejlet i en kort periode.
Men summasummarum: det grundlæggende problem er løst, og alle symptomer efterbehandlet, så sagen skulle gerne være lukket.
vh
thomas jensen