Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskel på om hjemmesiden henvender sig til privatpersoner eller firmaer!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En side burde være nok. Lav log ind for erhverv - det ses mange steder, bl.a. i bankerne!

Kan ikke se at det skulle være et problem at køre det på en og samme side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt - synes kun det er spændende at bidrage lidt tilbage på amino-kontoen :-D

Jeg kender ikke til den omtalte branche, og det vil derfor kræve noget research at udtale mig konkret - hvis du har konkurrenter, så se eventuelt hvad de gør? I den ideelle verden ville man som sagt undersøge feltet nærmere. I den reelle, følger du din mavefornemmelse, og retter ind, hvis/når det viser sig, at det ville fungere bedre hvis du gjorde noget helt andet.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg levere en ydelse, det er noget som hedder dyreassisteret terapi og aktivitet.

Det går i korte træk ud på at bruge dyr, fx hunde som et redskab til fx fysioterapi, det kan også bruges på biblioteker og skole/institutioner m.m. Tryg Fondens besøgs hunde på plejehjem er en dyreassisteret aktivitet. 

Jeg vil henvende mig til en større målgruppe.. Men får at nå min mplgruppe bliver jeg nød til at have et tværfagligt samarbejde med professioner som arbejder med den målgruppe jeg vil nå ud til, samt vil jeg tilbyde dyreassisteret aktivitet til større virksomheder som er interesseret i at få besøg af nogle dyr.

Kan du se forskellen mellem de to? og om det ville være hensigstmæssigt at have det på en hjemmeside eller to?

Mvh. Sofia

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

åhhhh ... hehe :P Tak igen igen :) Nu skrev jeg igen et indlæg men kunne ikke lige se om den anden var blevet sendt, men det kan jeg se nu :) 

Oka, men dejligt at høre jeres erfaringer. Jeg er menget ny i alt det her :)

kh. Sofia

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)