Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine mails havner i kundens spamfilter - Hvad kan jeg gøre ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever ret tit at mine mails ender i kundernes spamfilter, til stor irritation for både mig og kunden. 

Kan man gøre noget for ikke at havne i et spamfilter, eller er det bare sådan det nu engang er ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KS71:
Kan man gøre noget for ikke at havne i et spamfilter, eller er det bare sådan det nu engang er ?

Hej Kim

Så at du var kunde her :-) Hvad du kan gøre for at minimere risikoen er at enable "DKIM" på dit domæne, det har vi en knap til i vores kontrolpanel, en anden ting du kan gøre er at sætte en SPF record op, det har vi også gjort for dig, hvad der så er tilbage er at checke ordlyden af det du sender ud, visse spamfiltre er aggressive overfor bestemte ord/sætninger.

Mvh WebHosting A/S

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at søge på "mail ender i spam" eller lignende søgeterm her på Amino der er rigtig mange tråde om det samme.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

WebHosting Support:

Hej Kim

Så at du var kunde her :-) Hvad du kan gøre for at minimere risikoen er at enable "DKIM" på dit domæne, det har vi en knap til i vores kontrolpanel, en anden ting du kan gøre er at sætte en SPF record op, det har vi også gjort for dig, hvad der så er tilbage er at checke ordlyden af det du sender ud, visse spamfiltre er aggressive overfor bestemte ord/sætninger.

Mvh WebHosting A/S

1000 tak for god service :)

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)