Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge som ung!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er en 16 årig pige som godt kunne tænke mig at tjene nogle penge. 

Jeg går lige nu på efterskole, og om aften har jeg en masse tid, men når jeg kommer hjem har jeg tænkt mig at få et job, så det vil også tage lidt tid. Jeg leder efter noget som ikke er alt for krævende, altså noget der kræver at man har tid 24/7. Selvfølgelig vil jeg bruge tid på det, men ikke alt min tid. 

JEg håber at i har nogle gode bud/ideer :)

Hilsen Natasha

Ps. det SKAL være lovligt!

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du grafisk erfaring?

Jeg vil nok råde dig til at sælge produkter for andre men, her er et vigtigt råd! (Det skal være noget som du går op i)

- Affiliate
dropshipping
lagerhotel

(Mode - sport - dyr)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

så skal du finde noget hvor du ikke skal optræde som virksomhed, for det er ikke lovligt når du er 16 - MED MINDRE du vil søge dispensation og få dine forældre til at garantere som i http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html  og det øger jo dine muligheder.

En blog med affiliate reklamer vil du kunne ha som privat CPR  og der kan være muligheder, hvis du kan skabe noget som får mange læsere. Nemmeste vej til penge, er formentlig den med at tage et job - og evt kombinere med en blog og så overvejelse om firma med dispensation givet først

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasha.

Det ville hjælpe en del hvis du kunne give os information om hvad du er god til. Er du god til at skrive og stave, måske lidt kodning eller grafik? Har du erfaring i noget?

For penge kan man sådan set tjene på alt. En god sælger vil kunne sælge sand i Sahara.

Her er nogle ideer:

Affiliate/adsense (Find en niche eller noget du har interesse for)

Ydelser: Programmering, grafik, tekstforfatter, markedsføring osv.

Telefonsælger (Dem er der altid nogen der leder efter.)

Hav en god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Moneymarket.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasha

Det lyder super fedt at du godt kunne tænke dig at tjene en ekstra skilling. Der er rigtig mange måder at tjene penge på, så det er selvfølgelig svært at komme med et præcist bud på hvad der vil være det rette for dig.

Når det så er sagt, er der nogle metoder som er klart mere favorable end andre. På <a HREF="www.moneymarket.dk">Moneymarket.dk</a> har vi samlet en række metoder som du kan tjene penge online med. Som du selv nævner er vigtigt, er alle metoderne fuldt lovlige og relativt nemme at komme igang med. 

Håber du finder den rette måde at tjene penge på :)

Besøg Moneymarket.dk og lær mere om at tjene penge online.

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Moneymarket.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan tilsyneladende ikke lave et link til siden fra ipad, så du må bare klikke på linket her nede under mit indlæg :)

Besøg Moneymarket.dk og lær mere om at tjene penge online.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved godt at det er totalt old-school, og sikkert noget mange ikke gider i dag, men hvad med at arbejde hos det lokale supermarked, være opvasker på hotel/restaurant, arbejde i den lokale grill eller noget lign.?

Jeg havde selv den type jobs da jeg gik i skole, og jeg lærte faktisk en hel del om hvordan virksomheder fungerer, fik indblik i ledelse, snakkede med kunder og lign. Det er erfaringer som har hjulpet mig senere i livet.

Og jeg vil vove den påstand, at de fleste hurtigere kommer til at tjene nogle penge på den måde, end ved at starte med at lave et affiliate site (medmindre man er skarp på det i forvejen), skrive tekster til 15 øre pr. ord etc. Tanken om at bare sidde derhjemme og tjene penge på online arbejde er sikkert tiltrækkende, men jeg gætter på, at for de fleste, tager det måneder at komme bare i nærheden af hvad man tjener eks. i et supermarked.

Bare et lille anderledes indspark Smile

Hilsen Carsten

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar. Jeg kan selvfølgelig bruge svarene og jeg har da tænkt mig t prøve nogle af dem :) 

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre der har nogle gode ideer ?:)

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Carsten, det mest oplagte er at få et normalt fritidsjob.

Hvis du absolut skal tjene penge online er den mest enkle og hurtigste metode Pay Per Click kampagner med direct linking til affiliate links, men det kræver at du tager et kursus i det så du ved hvad du gør inden du mister penge.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)