Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt Management værktøj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner!

Vi er et par gutter som er i gang med et større online projekt, som efterhånden er ved at være en stor mundfuld. Vi har derfor brug for et værktøj der kan hjælpe os med at holde styr på to-dos og hvad der skal laves næst. Har kigget på rigtig mange online værktøjer, men skal desværre betale et månedligt beløb for at bruge de fleste af dem.

Har I nogen gode oplevelser med et online projekt management værktøj, helst gratis, som kunne klare at styre et projektgruppe og uddele opgaver overskueligt?

Tak på forhånd! :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 114
Fra  Inca Copenhagen I/S Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Hvis I kan leve med en form for kaban board værktøj er Trello (www.trello.com) en fin gratis måde at arbejde på. Alternativt er To-Do fra Project Place (mener det er gratis for op til fem brugere).

Fra Svendborg
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, har kigget lidt på Trello. Idéen er rigtig god. Savner bare lidt at du kan sige du er færdig med en task og på den måde kan se, hvor langt du er og hvad der er næst. Tager et kig på Project Place. :-)

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Basecamp: https://basecamp.com

Jeg har ingen erfaring med Basecamp, så jeg ved ikke andet end at det eksisterer ;-)

Håber, det kan bruges og god dag

Med venlig hilsen

Leon Nielsen

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan anbefale www.podio.com de har også en Iphone app man kan bruge. Trello er mere simpelt, men Podio har mange flere funktionaliteter som man kan gøre brug af. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

LeonN:

Basecamp: https://basecamp.com

Jeg har ingen erfaring med Basecamp, så jeg ved ikke andet end at det eksisterer ;-)

Hejsa Frederik

Jeg bruger Basecamp til alle mine projekter - det virker rigtigt godt, og jeg kan kun anbefale det.

De har en 60 dage trial, det gør det jo let at komme igang 

//Morten

Fra Svendborg
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen. Jeg har tidligere arbejdet lidt med Freedcamp og har lige fundet ud af at opdele tasks i opgaver - så det opfylder mere eller mindre den måde vi vil have det på. Og det er gratis.

Det prøver vi med :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)