Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Massiv unikt indhold men høj bounce rate

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Er tovholder på Danmarks største hardware community, som har bunker:


Daglige nyheder

Artikler

Reviews

Konkurrencer og Giveaways og meget mere.

Sitet bugner af unikt indhold.

Problemet ligger mest i, at vores bouncerate ligger over 60 %, 62,7, og uden den store Phd viden om dette, og via Google læs, så virker alle til at være enige i, at omtalte afvisningsprocent kræver handling.

Hvad mener I?

Tilmeldt 7. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken relevans har det at snyde Google

Tilmeldt 7. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gik ud fra at det var et ranking problem.

Hvis brugerne ikke kan li' dit indhold må du vel prøve at finde ud af hvad de søger ellers kan du lige så godt lukke siden.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er partner på Danmarks største site indenfor området med over 100.000 unikke besøg pr. måned, så jo, folk kan lide indholdet.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke med sikkerhed sige at 60% bouncerate kræver handling, jo hvis det er din adwordskampagne.

Det tyder på at folk finder dit site, derfor er der sikkert mange indekserede undersider som folk ser. Det er ikke nødvendigvis dit emne de har interesse i. Du skriver måske "vind store præmier som dette 12v batteri", hvis folk der søger efter "store præmier" på google fordi de leder efter lottomillioner kommer ind på dit site så får du et bounce. 

Du kunne have udeladt "store præmier" og sparet et bounce, men det er jo uden betydning for dig at folk ikke finder det de leder efter, du have jo ikke fået dem som kunde/bruger alligevel.

Jeg er ikke expert men ville tage det roligt, jeg tror faktisk bare du skal fortsætte som du gør i dag, du er sikkert bedre end os andre. Noget gør du ihverifald rigtigt.

Jeg tror der er mange meninger om det her.

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger din google analytics data?

Hvilke typer trafik får du?

Er det en høj bounce rate på dine vigtigste keywords, er det forsiden eller undersider der trækker ned i statistikken?

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Jeg ville kigge på hvad din Analytics siger.

Evt. kigge på hvilke landingpages folk hovedsageligt kommer ind på og så starte med, at se hvad du kan gøre for at optimere de steder.

Skulle det have interesse kan du også sende mig en mail på ac@seogruppen.dk og derigennem modtage et uforpligtende tilbud, hvor vi ordner det for dig.

Jeg håber bare du får styr på det Lars :)

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Tilmeldt 13. Apr 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg installere et heatmap ala http://www.crazyegg.com/ eller clicky.com. Med en af dem kan du helt præcist se hvad der sker, og hvor traffikken kommer fra. Du kan også se hvor folk klikker på siden.

Men, den høje BR skyldes nok at du rangere for de "forkerte" keywords, således at den traffik der kommer ind på din side ikke er relevant så at sige.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at Tjekke Tweak.dk og kom med jeres mening

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)