Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at få mit sneaker brand ud!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen 

Jeg har designet en sneaker, som er lavet af læder og bliver håndlavet i Italien. 

Grunden til at jeg skriver herinde er fordi, at jeg lige nu mangler 5 pre-orders for at min sko, kan produceres. Jeg har altid gået med en drøm om at have mit eget sko brand. Men jeg har lige pt. problemer med at få de sidste 5 pre-orders på plads. 

Dette par jeg har designet vil kun produceres i 50 eksemplarer, så det er limited edition sko. 

Man kan bestille via dette link https://www.aliveshoes.com/mg 

Håber I kan hjælpe mig til drømmen. 

Med venlig hilsen 

Mathias G

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvej at smide din drøm ind i nogle af de "køb og salg" sider der findes på facebook. Der burde du hurtigt kunne nå 5 salg, ellers skriv til nogle modeblogs, om de vil skrive et indlæg om din drøm :)

Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool, tak for et hurtigt svar :) 

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias :)

Det lyder rigtigt fedt at du udlever drømmen med at designe dine egne sneakers.

Jeg skal snart igang med at skrive mit speciale i Salg, (B2B og B2C) som Handelsøkonom.

Det kunne derfor være fedt, hvis du gad og samarbejde om at øge din omsætning samtidig med at jeg får lov til at skrive mit speciale udfra de resultater vi opnår.

Derudover er jeg uddannet i detailhandel inden for merkantil, hvor jeg stadig arbejder som deltids medarbejder, så jeg forstår mig på sneakers ;)

Hilsen 

Firas 

Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Firas

Det lyder bestemt spændende. Jeg har designet dette par i samarbejde med Aliveshoes.com. Det er et koncept, som de lever af, hvor designere, som gerne vil have deres eget kan få det lavet. Det eneste det kræver for at få sit design produceret, er 7 pre.orders i løbet af 30 dage. 

Lige pt. mangler jeg 5-pre-orders for at få mit første design produceret i løbet af 14 dage. 

Jeg ved ikke om lige dette kan skaffe nok indhold til en evt. specialeopgave, men skriv gerne hvad du tænker på. 

Med venlig hilsen 

Mathias Gonzalez

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)