Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til budjustering i Adwords

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammmen

Jeg har i påsken arbejdet med min Adwords account og har brug for lidt hjælp. Jeg kan ikke finde ud af hvor og om jeg overhovedet kan justere mine bud på "Tablets med fulde browsere". Jeg kan justere mine bud på "Mobilenheder med fulde browsere", men kan ikke finde samme mulighed for tablets.

Kan buddet ændres for tablets eller er man bundet til samme bud som på computere ?

Pfh. tak og go´påske Smile

Brian Goodman - www.CoolSkateboard.dk

 

Fra København
Tilmeldt 4. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Som det er på nuværende tidspunkt kan man ikke styre budgivning for tablet, denne er opdelt i desktop og mobil. Bing Ads har dog fornyligt lanceret denne feature, og ikke fordi Bing er en kæmpe konkurrent til Google Adwords, kan det måske betyde det snart kommer til Adwords.

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sharefeed:

Hej Brian.

Som det er på nuværende tidspunkt kan man ikke styre budgivning for tablet, denne er opdelt i desktop og mobil. Bing Ads har dog fornyligt lanceret denne feature, og ikke fordi Bing er en kæmpe konkurrent til Google Adwords, kan det måske betyde det snart kommer til Adwords.

Man kan indstille Adwords til fx at forhøje eller sænke bud på tablets, desktop og smartphone med bestemt procenter i forhold til standart bud, men ikke have specifik satser til hver enkelte. 

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Sharefeed : tak for svar. Det anede mig nok, at jeg er begrænset.

Jobberway : kan du henvise til hvor det er muligt i adwords ?

Jeg er med på, at justeringen foregår med at hæve og sænke procentmæssingt, men jeg kan jeg kun gøre på mobiltelefoner under enheder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)