Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at hente alle folder names i c:/windows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber der er en som kan hjælpe mig her.

Jeg har brug for en list over alle "folder paths" i mappen c:/windows

Altså en liste med sti navne på hver eneste folder og samtlige subfolders i hver enkelt folder, i hele windows folderen.

Sidder på en mac, så det er lidt problematisk og har ikke kunne finde en liste online.

 

Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at man må kunne køre cmd og lave en dir oversigt for windows folderen og så exportere det til en txt eller print.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

det afhænger af den maskine du sidder på

Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt klar over folder names og subfolders i hver folder vil være forskellige alt efter hvilken version af windows du kører med.

Er egentlig ligeglad med fra hvilken windows version listen kommer fra hvis det er du evt kan hjælpe. Enten med en liste, eller med en smart nem måde hvor jeg selv kan hente en oversigt som jeg kan få eksporteret til en txt fil eller lign.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil næsten være nemmere at du fortæller hvad du skal bruge det til. Selvom én mappe findes på én windows så er det ikke sikkert at den findes på en anden. Systemmapper kan også ændre sig efter hvad brugeren har besluttet.

Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg ved godt de kan ændre sig, og være forskellige. Det gør egentlig ikke noget. prøver egentlig bare at få mig et nogenlunde overblik over mappestrukturen. Det er til et stykke software der skal tjekke indhold af mappe i hver path, og det vil gøre dette ud fra en liste. Det er denne liste jeg mangler. Det er bare en beta test, og derfor helt ok hvis listen er mangelfuld, eller ikke er 100% identisk med andre installationer.

Jeg skal tjekke indholdet af samtlige mapper i windows folderen, og har derfor brug for en liste over stien til samtlige mapper.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

User:
Jeg skal tjekke indholdet af samtlige mapper i windows folderen, og har derfor brug for en liste over stien til samtlige mapper.

Kig her http://support.microsoft.com/en-us/kb/303974 - Den eneste rigtige måde er at hente mappelisten når programmet kører.

Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak. Det var præcis hva jeg søgte :-)

 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil få et udtræk over samtlige mapper og subs, men også filer med denne. Det vil blive til mange hundrede tusinde linier. Så der er noget sortering efterfølgende. 

dir c:\windows /s >list.txt

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)