Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få assistance til at fjerne spamtrafik fra Google Analytics

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere og flere oplever som jeg spamtrafik fra Google Analytics. Dette kommer blandt andet fra simple-share-buttons.com.

Den spamtrafik har desværre den effekt, at det ødelægger Google Analytics statistik, og gør den upålidelig.

For at undgå at din Google Analytics giver dig de forkerte resultater, tilbyder jeg at indstille din Google Analytics, så den filtrerer spamtrafikken fra de mest kendte sider fra, og dette for en pris på kun 200 eksl. Moms.

Det eneste du skal gøre, er at sende mig en PM, eller en mail på info@jobberway.com for at bestille.

Når du bestiller, sender jeg en guide til dig, til hvordan du giver mig adgang til Google Analytics   uden at oplyse mig koden. Det gør det 100 % sikkert for dig, og koden er ikke nødvendigt for mig for at udføre arbejdet.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne godt have min interesse hvis! 

At du kan få de tidligere besøgende ud af min rapport! Dvs. de besøg der har været skal væk. Og ikke hvis du blot sætter filter på så de ikke kommer igen. 

Kan du gøre så de tidligere besøgende bliver fjernet? 

Mvh Thomas 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kan også lade sig gøre. Ingen problem i det. Send mig meget gerne em PM eller en mail til info@jobberway.com . 

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbudet er selvfølgelig inklusive, at jeg indstiller den til, at fjerne de steder der giver mest spamtrafik, da jeg allerede ved af erfaring, hvilke det er.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbudet gælder denne ugen ud.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)