Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger mindre virksomhed (ca. 2-4 ansatte) som er villig til at dele erfaring med deres ledelses stil.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Besked til amino.dk

Hej alle

Jeg studere i øjeblikket til administrationsøkonom, det er en kortere videregående uddannelse, som blandt andet omhandler ledelse i organisationer.

I forbindelse med studiet skal jeg til at skrive den afsluttende eksamens opgave.

Den skal blandt andet omhandle den virksomhed, som jeg har været i praktik hos. Jeg har været i praktik i  enkeltmands firmaet Kost Motion og Sund fornuft (KMS). Jeg var i praktisk sammen med 3 andre praktikanter i ca. 3 måneder. Normalt er indehaveren af firmaet alene i virksomheden, men da vi var der fungerede denne, som leder for os.  I forbindelse med dette kunne jeg observere at der var nogle udfordringer ved ledelsesstilen. Det omhandlede blandt andet måden der blev kommunikeret på, delegeret og struktureret arbejdsopgaver på, og hvor meget ansvar vi som medarbejdere havde.

Det er her i kommer en i billedet, da jeg søger en anden virksomhed til at sammenligne ledelses stilen med. Derfor vil jeg høre om der er nogle som evt. driver en mindre virksomhed (2-4 ansatte) og om i/du er villig til at dele information omkring hvordan der bliver ledet. Det skal understreges at det ikke bliver offentliggjort og at det ikke nødvendigvis behøver at være negativt, men det er blot for at få indsamlet information om, hvordan det er at lede i mindre virksomheder (2-4ansatte ca.) formålet er at analysere om der er nogle ledelses ting der går igen og om der er nogle ting som er ”typisk” for sådanne slags mindre virksomheder.

Min ide er at som iværksætter starter man som ofte en virksomhed fordi man gerne vil have en virksomhed med den ide man nu engang har fået, og ikke for at blive leder. Det kan dog være at ens virksomhed pludselig vokser og så har man ansat et par folk, men er man klar til det ”bare” sådan lige. Det er måske ikke alle der har taget et leder kursus.  Derfor søger jeg en virksomhed som er villig til at dele ud af deres erfaringer med ledelse herunder gerne kommunikation, delegering og strukturering af opgaver samt ansvar i virksomheden. Jeg er dog åben for alt hjælp.

Jeg håber at nogle kan hjælpe

Hvis i vil hjælpe, kender nogle som vil, eller har yderlig spørgsmål er i også meget velkommen til at kontakte mig på nedenstående

 

Mobil: 60517959 

Mail: jonass895@hotmail.com

Mvh. Jonas

 

 

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)