Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med salg af HIFI udstyr sælges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 74
Fra  MÖTRIK Design Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil gerne sælge min virksomhed da jeg har fået et job andetsteds som desværre ikke giver tiden til at passe denne webshop.

Denne virksomhed er en kendt webshop blandt unge der søger høretelefoner, der er tidligere lavet annoncering med stor succes igennem pricerunner, da netop denne webshop kan tilbyde nogen af landets billigste priser. 

Der følger leverandør aftaler og evt et større lager med så man omgående kan komme igang med salg
Virksomheden havde i perioden med PriceRunner en omsætning på ca 30.000 kr pr måned, og havde daglige ordrer, webshoppen har den sidste måned været nede og været igennem en større restaurering designmæssigt, men er klar til at åbne igen. 

Der søges en køber med stor interesse for e-handel og som er klar til at kaste sig over HIFI markedet. 
Igennem leverandør aftalerne er der adgang til mærker som, Marshall, AIAIAI, Captial og endnu flere. 

Udover webshoppen er der medfølgende en Facebook siden med 1047 aktuelle og aktive likes, som hurtigt kan udvides med noget facebook marketing

Derfor er der alt i alt en god mulighed for at komme hurtigt igang med e-handel her, der er både mulighed for markedsføring igennem pricerunner, facebook og Google som nogle få af de platforme der kan udnyttes.

Ift pris er der ikke sat en fast pris, men den vil blive forhandlet ved interesse.

Mvh
Alexander Gram Jensen
Alexander@motrik.dk

Fra Solrød
Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Fra  eNordic I/S Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Heeey, lyder sq meget godt, må jeg høre en ca. pris for at være fræk ? :) 

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 74
Fra  MÖTRIK Design Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan du sende mig en besked herinde eller smide en mail så ser vi på det, der er ikke sat en fast pris endnu, men noget vi finder ud af.

Fra Solrød
Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Fra  eNordic I/S Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare helt i orden! :)

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Du kan sætte en gratis salgsannonce op på Amino Virksomhedsbørs og komme ud til mange flere relevante personer. 

Sig endelig til hvis du har brug for hjælp med det :-) 

Held og lykke med salget!

/Niels

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)