Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg se keywordsøgninger, opdelt i køn? (mænd/kvinder)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som titlen siger - jeg tjekker keywords for tiden på google keyword planner, MEN jeg har brug for at se hvor mange kvinder eller mænd søger på ordet - det er ret vigtigt - nogle andre søgemaskiner? En hemmelig indstilling jeg ikke kender måske?

TAK! 

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved, så kan du ikke få det at vide af google.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved yahoo secrets havde det engang. - men det findes vist ikke mere..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre skriver, det kan desværre ikke lade sig gøre på Google Keyword Planner. Der skal andre metoder i brug.

 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ditto:

Som de andre skriver, det kan desværre ikke lade sig gøre på Google Keyword Planner. Der skal andre metoder i brug.

Desværre? Nej heldigvis :-) 

Tilmeldt 27. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ditto - kender du andre metoder? :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bestemt ikke ekspert på området, men her en en gratis alternativ metode som måske kan hjælpe.

gå til: https://www.quantcast.com

Quantcast er en side som viser demografisk statistik for forskellige websider, dog primært internationale engelsksprogede websider.

Det du kan gøre er at indtaste dit søgeord på engelsk, hvorefter Quantcast vil komme med foreslag til sider i dens database. Sørg dog for at vælge en side som har implementeret "Quantcast Measurement". Ellers kan du ikke se demografi data.

Lad os f.eks. sige du har søgeordet "kjole". Jeg skriver derfor dress i quantcast, og vælger derefter Dressupgal.com, som er den første mulighed Quantcast giver mig.

Følgende kommer bl.a. frem...

Du kan bl.a. se at ca. 35% af de besøgende på siden er mænd og 65% er kvinder. Med denne viden, får du en rimelig god indikation om at der nok er en del flere kvinder end mænd som søger på "dress", og det nok også gælder på søgeordet "kjole" i dansk Google. Smile

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)