Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Dinero noget for mig? Kan man testprøve det?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ca 2000-3000 bilag om året. Jeg hader at lave regnskab....(og har kun en 10. klasse skolegang som baggrund og været selvstændig i 15 år)

Min bogholder er netop holdt op. så enten skal jeg finde en ny eller prøve Dinero.

Jeg har en webshop www.BlikfangsKostumer.dk og min bogholder har lavet regnskab i C5 de sidste 6-7 år, men hvis jeg skal lave regnskab selv, skal det være super nemt, super hurtigt og billigt.

Vil Dinero mon være noget for mig? Kunne godt tænke sig at høre fra andre med ca samme behov, og evt teste det.

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero er i basis version totalt gratis for evigt så ja man kan teste alt det man vil

Brug evt lidt bogholder hjælp til at komme godt i gang. I den betalte version af Dinero er der et par timer med en bogholder/revisor inkluderet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Blikfang.com:
min bogholder har lavet regnskab i C5 de sidste 6-7 år, men hvis jeg skal lave regnskab selv, skal det være super nemt, super hurtigt og billigt.

Ja, det er jo nu, du skal bestemme dig før du kommer for langt hen i året.

Jeg har selv kørt med C5 før og det var en af de store dage i mit liv, da jeg holdt op med det Smile, så jeg ville da nok springe på den tilbudspakke, som Dinero tilbyder, hvis jeg stod og manglede en ny løsning nu.

Men jeg kan ikke lige på stående fod huske, om det er bilagsmængden eller omsætningens størrelse, der påvirker prisen på Dinero?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Blikfang.com:
Vil Dinero mon være noget for mig? Kunne godt tænke sig at høre fra andre med ca samme behov, og evt teste det.

Ja prøv det an... Hvis du er lidt åben over for nye udfordringer - så skal du nok blive glad for det :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

dinero er enten gratis (uanset bilags tal eller oms) eller betalt med flere features bare + gratis 2 timer bogholder/revisor fra start i betalt version

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dog kan det godt anbefales at du betaler for det... 

Det med at have alle bilag elektronisk er fantastisk!

Bruger selv e-conomic, da jeg bor i England... Men hvis Dinero var der i en UK version, så ville jeg have skiftet :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Dog kan det godt anbefales at du betaler for det... 

Det med at have alle bilag elektronisk er fantastisk!

helt enig - det og flere andre features gør det absolut tilrådeligt at vælge betalt version - mere bare som test prøve som trådstarter - det kan man så meget man vil gratis

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er fint nok at teste den gratis. 

Men det med at finde en leverandør faktura imens man faktisk har leverandøren i røret - det er fedt!

Det overhaler til hver en tid gamle skotøjs-æsker og ringbind :-)

Scanner alt ind 1-2 gange om måneden, får det bogført - og så ved jeg at jeg har 100% styr på det. Giver et rigtigt godt overblik, at gøre det et par gange om måneden og man får et lidt andet forhold til sine udgifter ved selv at gøre det. Pludseligt kan man huske i hovedet hvad de forskellige ting koster :)

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag. 

Jeg er ansat hos Dinero, og er beæret over din interesse for at anvende vores regnskabsprogram i din virksomhed :-) 

Som udgangspunkt er Dinero ikke velegnet til en webshop med mange salg, da vi endnu ikke har et API, der kan integrere din webshops salg med Dinero. Det er dog på tegnebrættet, så det er på vej :-) 

Du skal derfor i øjeblikket manuelt bogføre dit salg fra din webshop. Hvordan andre brugere med webshop bruger Dinero kan du læse mere om her

Du er mere end velkommen til at oprette en testvirksomhed hos os, så du kan få testet af om dine behov kan dækkes af Dinero. Testvirksomheden opretter du bare som du normalt ville oprette en virksomhed, da du efterfølgende kan slette testfirmaet og starte forfra, såfremt Dinero er noget for dig. Når du opretter dig får du tildelt 10 dages gratis Dinero Pro, så du ligeledes får adgang til at teste vores Pro features af, inden du evt. skulle beslutte dig for at købe Dinero Pro.

Som det korrekt allerede er nævnt i debatten, så prisen på Dinero ikke afhængig af antal bilag eller omsætning. Der er kun to versioner, én der 100% gratis og én der skal betales en lille smule for :-)

God påske!

De bedste hilsner

Theis 

 

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Theis Jørgensen:
Som udgangspunkt er Dinero ikke velegnet til en webshop med mange salg, da vi endnu ikke har et API, der kan integrere din webshops salg med Dinero. Det er dog på tegnebrættet, så det er på vej :-) 

Nogen tidshorisont på dette?

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)